  • Data: 2002-05-15 20:32:09
    Temat: Re: PLC
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tija wrote:

    > Czy ma ktoś jakieś informacje na temat dostępu przez kable elektryczne?
    > Słyszałem, że w Nowej Hucie już sprzedają usługę (po testach).

    Proponuję zobaczyć

    http://www.eter.ariadna.pl/zagrozenia/jak_dziala_plc
    .htm.

    Generalnie wystarczy jakaś wiertarka lub inny siejący odbiornik prądu no
    i już netu nie ma. A operator nie odpowiada, no bo... tutaj ten tego...
    regulamin, nie z jego winy i jest git.

    Poza tym pewne osoby zajęły się projektowaniem zagłuszacza PLC - małe
    urządzonko, włącza się do sieci, pobiera 10W mocy, a w promieniu kilku
    budynków sieć PLC nie chodzi. Oczywiście namierzyć się nie da, bo trzeba
    by było mieć nakazy rewizji do wszystkich mieszkań...

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *