  • Data: 2012-01-16 03:18:55
    Temat: Re: PLAY - przedłużenie umowy o abonament
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jevp9h$6mb$...@i...gazeta.pl...
    > "Leszek Kowalski" napisał:

    > W którym prepaidzie dostaje się na wejściu "o wiele wiele taniej", niż te
    > 10 gr., bo nie dosłyszałem?

    Po wykupieniu odpowiednich pakietów mogę mieć 15gr/min i 5gr/min w sieci i
    na stacjonarne. Do tego darmowe SMS-y do wszystkich sieci.
    Wiele zależy ile kto dzwoni. Nie każdy jest w stanie wygadać 4 godziny w
    miesiącu - nie wygada to przepada. Do tego wszelkie usługi dodatkowe
    rozliczane są poza abonamentem (pakiety internetowe, SMS Premium).

    > Za to jesteśmy uwiązani kredytem. Co za różnica? Aha, i nie ma rat "0%".
    > Zawsze się coś dopłaca, choćby ubezpieczenie.

    Ja mam kredyt do którego nie dopłaciłem ani grosza. Spłacam dokładnie taką
    samą cenę jaka widniała na półce. Po prostu trzeba stanowczo zrezygnować z
    wszelkich ubezpieczeń i innych podobnych cudów

    > Teraz też się opłaca, tylko trochę mniej. Natomiast nadal bardziej niż
    > kredyt plus prepaid.

    Ja mało dzwonię i mi się nie opłacało. W najtańszym abo mój telefon
    kosztował 60-70% ceny sklepowej. Miałem abonament i mi często kasa
    przepadała bo nie zdążyłem wygadać. Jak ktoś wydzwania kilkanaście godzin w
    miesiącu to może się to opłacić.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski