eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY kolejny rekordRe: PLAY kolejny rekord
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY kolejny rekord
    Date: Sun, 22 Nov 2009 21:18:52 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <hec6bf$eid$1@news.onet.pl>
    References: <hde83i$saq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <T...@n...onet.pl>
    <hdechf$ort$1@news.onet.pl> <hded0c$qno$1@news.onet.pl>
    <hdedr4$ta0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-100-86.warszawa.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1258921135 14925 89.231.100.86 (22 Nov 2009 20:18:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Nov 2009 20:18:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hdedr4$ta0$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:984880
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    > Liwiusz wrote:
    >
    >> U mnie nie dochodzą SMSy wysłane za granicę. Zgłosiłem reklamację,
    >> zobaczymy co odpiszą.
    >>
    >
    > Ja Ci już mogę teraz powiedzieć, co napiszą. Ale nie publicznie, bo to i
    > o Kodeks wykroczeń i Kodeks karny podpada :-P


    Otrzymałem odpowiedź. Jestem z niej niezadowolony. Pomijając już
    fakt, że ten gimnazjalista, co to pisał, zrobił błąd ortograficzny
    (szweckiej, zamiast szwedzkiej), to odpowiedź jest "na odczepnego":

    "W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w wyniku błędu systemu SMS-y na
    numer szwecki nie dotarły do odbiorcy. Przepraszamy za zaistniałą
    sytuację. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby podobne zdarzenia nie miały
    miejsca w przyszłości . W ramach rekompensaty proponujemy Panu
    jednorazowy pakiet 20 minut do wszystkich krajowych sieci, który ważny
    będzie przez jeden pełny Okres Rozliczeniowy. Jeżeli wyraża Pan zgodę na
    tę formę rekompensaty, prosimy o kontakt z Obsługa Klienta, powołując
    się na powyższy numer zgłoszenia"


    Podejrzewam że nic nie zrobili, i że problem występuje nadal, bo to nie
    był jednorazowy błąd, tylko usterka która trwała od miesiąca, i pewnie
    nadal trwa. Jak doładuję konto, to sprawdzę...

    A już brak zwrotu pieniędzy za niedostarczone smsy i w miejsce tego 20
    minut (które są warte 1,00zł), po które muszę jeszcze dzwonić, to już
    kuriozum.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: