-
1. Data: 2009-07-06 10:29:42
Temat: PLAY - jakość rozm
Od: "Bebe" <e...@g...pl>
Hej
ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to ma
związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
pleja
--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły
-
2. Data: 2009-07-06 10:45:45
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: Tomek <m...@n...pl>
Bebe pisze:
> Hej
> ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
> zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
> potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to ma
> związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
> pleja
>
>
mam podobnie, wycina rozmowy na 1-2 sekund, zgłaszałem problem do BOK
przez internet, kazali wypełnić jakąś ankietę ale do tej pory jej nie
przysłali, a minęło już 2 tygodnie, sądzę że trzeba im takie rzeczy
zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja
az
-
3. Data: 2009-07-06 11:41:00
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: "barum" <b...@g...pl>
Bebe <e...@g...pl> napisał(a):
> ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
> zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
> potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to
ma
> związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
> pleja
Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę.
Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51.
Masz włączone UMTS czy GSM?
barum
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2009-07-06 11:47:28
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: "Bebe" <e...@g...pl>
Użytkownik "barum" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h2snsc$h5u$1@inews.gazeta.pl...
> Bebe <e...@g...pl> napisał(a):
>> ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
>> zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
>> potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to
> ma
>> związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
>> pleja
>
> Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę.
> Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51.
> Masz włączone UMTS czy GSM?
wydaje mi się że GSM - mam motorolę V3 więc chyba UMTS nie obsługuje
--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły
-
5. Data: 2009-07-06 12:58:17
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"barum" news:h2snsc$h5u$1@inews.gazeta.pl
> Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę.
> Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51.
> Masz włączone UMTS czy GSM?
Z własnego doświadczenia widzę, że opisywany problem nie występuje na
UMTSie.
-
6. Data: 2009-07-06 13:49:33
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: "Bolek" <t...@t...com>
>>
> mam podobnie, wycina rozmowy na 1-2 sekund, zgłaszałem problem do BOK
> przez internet, kazali wypełnić jakąś ankietę ale do tej pory jej nie
> przysłali, a minęło już 2 tygodnie, sądzę że trzeba im takie rzeczy
> zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja
> az
Mam to samo, też dostałem ankietę i też mnie to denerwuje.
Na razie testowo ustawiłem na ręczny PLUS.
Na innym telefonie, obsługującym UMTS działa dobrze.
Bolek
-
7. Data: 2009-07-06 15:30:30
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: "barum" <b...@g...pl>
Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):
> Z własnego doświadczenia widzę, że opisywany problem nie występuje na
> UMTSie.
Cóż, zobaczymy... Szkoda tylko o tyle, że bez 3G telefon wyraźnie dłużej żyje
bez ładowania baterii.
barum
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2009-07-06 16:10:27
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: "Bolek" <...@...q>
> sądzę że trzeba im takie rzeczy
> zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja
Po zgłoszeniu do boku dostaje się do wypełnienia poniższą ankietę.
Jak widać konsultant bezmyślnie wkleja wszystko, nawet pytania
na które sam sobie powinien odpowiedzieć, bo abonent nie jest w stanie.
Zachęcam zainteresowanych do wysyłania im zgłoszeń zawierających
odpowiedzi na tę ankietę, może freszcie się tym zajmą.
Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie
poniższego formularza.
Umożliwi to nam analizę Pana zgłoszenia:
.Nr abonenta dzwoniącego:
.Nr abonenta odbierającego:
.Czy problem dotyczy połączeń z jedną osobą czy z różnymi osobami?
.Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
.Miasto, w którym wystąpił problem:
.Dzielnica, w której wystąpił problem:
.Ulica, przy której wystąpił problem:
.Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
.Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
.Model telefonu:
.Komunikat na wyświetlaczu:
.Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
.Kiedy nastąpiło zerwanie połączenia (podczas dzwonienia, czy w trakcie
rozmowy)?
.Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie
/ brak próby)?
.Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
.Dokładny czas wystąpienia połączenia w historii Kenena (data + gg:mm:ss):
.Jaka jest zawartość pola "Przyczyna rozwiązania kontraktu" w Kenanie?
.Jaka jest zawartość pola "ID komórki" w Kenanie?
.Jaka była kwota (w zł) na saldzie Core w momencie wystąpienia problemu?
.Czy są w HLR teleserwisy TS 11 i TS 12? (LST SUB)
.Czy klient nie ma blokad w HLR? (LST CBAR)
-
9. Data: 2009-07-06 16:40:43
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: "Marcin" <u...@u...eu>
Witam
Użytkownik "barum" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h2snsc$h5u$1@inews.gazeta.pl...
> Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę.
> Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51.
Ustaw na sztywno zeby korzystal tylko z sieci Plusa.
Mam tak od dawna i od tego czasu zero problemow.
Pozdrawiam,
Marcin
-
10. Data: 2009-07-06 16:54:15
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"Bolek" news:h2t7n6$fn$1@achot.icm.edu.pl
> Zachęcam zainteresowanych do wysyłania im zgłoszeń zawierających
> odpowiedzi na tę ankietę, może freszcie się tym zajmą.
PLAY darzę ogromną sympatią za to co zrobił i robi dla rynku ale jakość
obsługi to jest najsłabsza strona (z nielicznymi wyjątkami).
Kiedy miałem "przyjemność" kontaktować się z pracownikami salonów (na
szczęście znalazłem swoją PLAY'ową przystań gdzie zawsze mogę liczyć na
merytoryczne wsparcie i pracowników, którzy wiedzą "co jest na rzeczy") czy
infolinii dochodzę do wniosku, że w większości przypadków pracują tam ludzie
pokroju tępej blondynki, którą ktoś, prosto z ulicy zaciągnął do pracy w
obsłudze klienta (bez skojarzeń proszę he he) :)
A wynik tego jest taki, że nie tylko ja odnoszę wrażenie, że w czasie
obsługi pracownik PLAY'a robi mi łaskę, że w ogóle do mnie się odezwie ledwo
co ruszając żuchwą... No ale ja już tego raczej nie zmienię... mogę mieć
tylko nadzieję, że prędzej bądź później ktoś na górze zobaczy jakim słabym
ogniwem firmy są jej pracownicy, którzy co tu dużo mówić stanowią jej marną
wizytówkę.