eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - jakość rozm
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 1. Data: 2009-07-06 10:29:42
    Temat: PLAY - jakość rozm
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Hej
    ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
    zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
    potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to ma
    związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
    pleja

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły



  • 2. Data: 2009-07-06 10:45:45
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: Tomek <m...@n...pl>

    Bebe pisze:
    > Hej
    > ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
    > zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
    > potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to ma
    > związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
    > pleja
    >
    >
    mam podobnie, wycina rozmowy na 1-2 sekund, zgłaszałem problem do BOK
    przez internet, kazali wypełnić jakąś ankietę ale do tej pory jej nie
    przysłali, a minęło już 2 tygodnie, sądzę że trzeba im takie rzeczy
    zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja
    az


  • 3. Data: 2009-07-06 11:41:00
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: "barum" <b...@g...pl>

    Bebe <e...@g...pl> napisał(a):
    > ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
    > zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
    > potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to
    ma
    > związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
    > pleja

    Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę.
    Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51.
    Masz włączone UMTS czy GSM?

    barum


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2009-07-06 11:47:28
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "barum" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2snsc$h5u$1@inews.gazeta.pl...
    > Bebe <e...@g...pl> napisał(a):
    >> ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
    >> zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
    >> potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to
    > ma
    >> związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
    >> pleja
    >
    > Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę.
    > Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51.
    > Masz włączone UMTS czy GSM?


    wydaje mi się że GSM - mam motorolę V3 więc chyba UMTS nie obsługuje

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły



  • 5. Data: 2009-07-06 12:58:17
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "barum" news:h2snsc$h5u$1@inews.gazeta.pl

    > Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę.
    > Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51.
    > Masz włączone UMTS czy GSM?

    Z własnego doświadczenia widzę, że opisywany problem nie występuje na
    UMTSie.


  • 6. Data: 2009-07-06 13:49:33
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: "Bolek" <t...@t...com>


    >>
    > mam podobnie, wycina rozmowy na 1-2 sekund, zgłaszałem problem do BOK
    > przez internet, kazali wypełnić jakąś ankietę ale do tej pory jej nie
    > przysłali, a minęło już 2 tygodnie, sądzę że trzeba im takie rzeczy
    > zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja
    > az

    Mam to samo, też dostałem ankietę i też mnie to denerwuje.
    Na razie testowo ustawiłem na ręczny PLUS.
    Na innym telefonie, obsługującym UMTS działa dobrze.

    Bolek


  • 7. Data: 2009-07-06 15:30:30
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: "barum" <b...@g...pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):
    > Z własnego doświadczenia widzę, że opisywany problem nie występuje na
    > UMTSie.

    Cóż, zobaczymy... Szkoda tylko o tyle, że bez 3G telefon wyraźnie dłużej żyje
    bez ładowania baterii.

    barum


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 8. Data: 2009-07-06 16:10:27
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: "Bolek" <...@...q>

    > sądzę że trzeba im takie rzeczy
    > zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja


    Po zgłoszeniu do boku dostaje się do wypełnienia poniższą ankietę.
    Jak widać konsultant bezmyślnie wkleja wszystko, nawet pytania
    na które sam sobie powinien odpowiedzieć, bo abonent nie jest w stanie.
    Zachęcam zainteresowanych do wysyłania im zgłoszeń zawierających
    odpowiedzi na tę ankietę, może freszcie się tym zajmą.



    Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie
    poniższego formularza.
    Umożliwi to nam analizę Pana zgłoszenia:
    .Nr abonenta dzwoniącego:
    .Nr abonenta odbierającego:
    .Czy problem dotyczy połączeń z jedną osobą czy z różnymi osobami?
    .Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
    .Miasto, w którym wystąpił problem:
    .Dzielnica, w której wystąpił problem:
    .Ulica, przy której wystąpił problem:
    .Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
    .Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
    .Model telefonu:
    .Komunikat na wyświetlaczu:
    .Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
    .Kiedy nastąpiło zerwanie połączenia (podczas dzwonienia, czy w trakcie
    rozmowy)?
    .Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie
    / brak próby)?
    .Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
    .Dokładny czas wystąpienia połączenia w historii Kenena (data + gg:mm:ss):
    .Jaka jest zawartość pola "Przyczyna rozwiązania kontraktu" w Kenanie?
    .Jaka jest zawartość pola "ID komórki" w Kenanie?
    .Jaka była kwota (w zł) na saldzie Core w momencie wystąpienia problemu?
    .Czy są w HLR teleserwisy TS 11 i TS 12? (LST SUB)
    .Czy klient nie ma blokad w HLR? (LST CBAR)


  • 9. Data: 2009-07-06 16:40:43
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "barum" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2snsc$h5u$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę.
    > Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51.

    Ustaw na sztywno zeby korzystal tylko z sieci Plusa.
    Mam tak od dawna i od tego czasu zero problemow.

    Pozdrawiam,
    Marcin




  • 10. Data: 2009-07-06 16:54:15
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bolek" news:h2t7n6$fn$1@achot.icm.edu.pl

    > Zachęcam zainteresowanych do wysyłania im zgłoszeń zawierających
    > odpowiedzi na tę ankietę, może freszcie się tym zajmą.

    PLAY darzę ogromną sympatią za to co zrobił i robi dla rynku ale jakość
    obsługi to jest najsłabsza strona (z nielicznymi wyjątkami).
    Kiedy miałem "przyjemność" kontaktować się z pracownikami salonów (na
    szczęście znalazłem swoją PLAY'ową przystań gdzie zawsze mogę liczyć na
    merytoryczne wsparcie i pracowników, którzy wiedzą "co jest na rzeczy") czy
    infolinii dochodzę do wniosku, że w większości przypadków pracują tam ludzie
    pokroju tępej blondynki, którą ktoś, prosto z ulicy zaciągnął do pracy w
    obsłudze klienta (bez skojarzeń proszę he he) :)
    A wynik tego jest taki, że nie tylko ja odnoszę wrażenie, że w czasie
    obsługi pracownik PLAY'a robi mi łaskę, że w ogóle do mnie się odezwie ledwo
    co ruszając żuchwą... No ale ja już tego raczej nie zmienię... mogę mieć
    tylko nadzieję, że prędzej bądź później ktoś na górze zobaczy jakim słabym
    ogniwem firmy są jej pracownicy, którzy co tu dużo mówić stanowią jej marną
    wizytówkę.




strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: