eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - jakość rozmRe: PLAY - jakość rozm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.
    ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Bolek" <t...@t...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY - jakość rozm
    Date: Mon, 6 Jul 2009 15:49:33 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 18
    Message-ID: <h2svdb$6tv$1@news2.ipartners.pl>
    References: <h2sjm4$s36$1@inews.gazeta.pl> <h2skkk$had$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.8.184.114
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1246888171 7103 217.8.184.114 (6 Jul 2009 13:49:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Jul 2009 13:49:31 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:975449
    [ ukryj nagłówki ]


    >>
    > mam podobnie, wycina rozmowy na 1-2 sekund, zgłaszałem problem do BOK
    > przez internet, kazali wypełnić jakąś ankietę ale do tej pory jej nie
    > przysłali, a minęło już 2 tygodnie, sądzę że trzeba im takie rzeczy
    > zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja
    > az

    Mam to samo, też dostałem ankietę i też mnie to denerwuje.
    Na razie testowo ustawiłem na ręczny PLUS.
    Na innym telefonie, obsługującym UMTS działa dobrze.

    Bolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: