eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - jakość rozmRe: PLAY - jakość rozm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bolek" <...@...q>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY - jakość rozm
    Date: Mon, 6 Jul 2009 18:10:27 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <h2t7n6$fn$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <h2sjm4$s36$1@inews.gazeta.pl> <h2skkk$had$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076169221.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1246896678 503 89.76.169.221 (6 Jul 2009 16:11:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Jul 2009 16:11:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:975453
    [ ukryj nagłówki ]

    > sądzę że trzeba im takie rzeczy
    > zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja


    Po zgłoszeniu do boku dostaje się do wypełnienia poniższą ankietę.
    Jak widać konsultant bezmyślnie wkleja wszystko, nawet pytania
    na które sam sobie powinien odpowiedzieć, bo abonent nie jest w stanie.
    Zachęcam zainteresowanych do wysyłania im zgłoszeń zawierających
    odpowiedzi na tę ankietę, może freszcie się tym zajmą.



    Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie
    poniższego formularza.
    Umożliwi to nam analizę Pana zgłoszenia:
    .Nr abonenta dzwoniącego:
    .Nr abonenta odbierającego:
    .Czy problem dotyczy połączeń z jedną osobą czy z różnymi osobami?
    .Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
    .Miasto, w którym wystąpił problem:
    .Dzielnica, w której wystąpił problem:
    .Ulica, przy której wystąpił problem:
    .Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
    .Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
    .Model telefonu:
    .Komunikat na wyświetlaczu:
    .Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
    .Kiedy nastąpiło zerwanie połączenia (podczas dzwonienia, czy w trakcie
    rozmowy)?
    .Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie
    / brak próby)?
    .Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
    .Dokładny czas wystąpienia połączenia w historii Kenena (data + gg:mm:ss):
    .Jaka jest zawartość pola "Przyczyna rozwiązania kontraktu" w Kenanie?
    .Jaka jest zawartość pola "ID komórki" w Kenanie?
    .Jaka była kwota (w zł) na saldzie Core w momencie wystąpienia problemu?
    .Czy są w HLR teleserwisy TS 11 i TS 12? (LST SUB)
    .Czy klient nie ma blokad w HLR? (LST CBAR)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: