-
11. Data: 2009-07-07 11:18:18
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: "PWK" <p...@i...pl>
Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h2sjm4$s36$1@inews.gazeta.pl...
> Hej
> ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
> zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
> potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to
> ma związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
> pleja
>
Tak. Potwierdzam.
Tak jest skonfigurowana sieć 2G playa, cisza (ok. 1 sek.) jest w momencie
handoveru na inną stację lub handoveru w obrębie obecnej stacji - na inny
sektor. Dlaczego tak to działa, tego nie wiadomo, u W3 jakoś nie ma takich
cyrków, handover albo jest niezauważalny, albo trwa zdecydowanie krócej.
Napisałem reklamację do Playa, w odpowiedzi (w celu zlania problemu -
klienta) oczywiście ankieta, wiec napisalem im, że nie będę się powtarzać,
bo problem opisalem dokładnie wcześniej, tylko muszą wykazać dobrą wole i to
przeczytać, najlepiej ze zrozumieniem. Poza tym wyraźnie zaznaczyłem, że
zgłaszam im to jako reklamację, a nie zgłoszenie / zapytanie - czyli
obowiązują zasady PT.
W odpowiedzi na reklamacje napisali, że jest im przykro i wyjaśnili, że
siecią zarządza kontroler stacji bazowych i on decyduje o handoverach, które
są zjawiskiem normalnym. Oczywiscie ja nie zgłaszałem faktu, że w ogóle są
handovery, ale że w sieci gsm P4 trwają zbyt długo i w konsekwencji rozmowa
jest przerywana na 1 -2 sek. lub całkowicie zerwana. Tak więc odpowiedź nie
na temat, reklamacja nie uznana.
Obsługa klienta w Playu to jedno wielkie nieporozumienie. Zero wiedzy i
chamskie zlewanie problemów.
Dlatego też daję im mniej zarobić i wybieram ręcznie sieć Plusa. Akurat mój
numer ma bardzo dużo przychodzących i wychodzących.
Dodatkowo, mam wrażenie, że Play działa tylko w kodowaniu HR (pozostali
przewalają na HR jak jest spora zajętość sieci). W każdym razie na ranem
połączenia też szły w HR, a wtedy zajętość BTSa nie powinna być spora.
-
12. Data: 2009-07-07 12:53:02
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: Piotr M <x...@x...xx>
Bebe pisze:
> Hej
> ja mam pytanko do plejowców
A ja drugie.
Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?:
"Przepraszamy, nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie"
Niby co to jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz
na tydzień dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
-
13. Data: 2009-07-07 13:03:08
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: "Bebe" <e...@g...pl>
Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
news:h2vgfh$c3f$1@inews.gazeta.pl...
> Bebe pisze:
>> Hej
>> ja mam pytanko do plejowców
>
> A ja drugie.
> Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?:
> "Przepraszamy, nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie"
> Niby co to jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz na
> tydzień dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.
nie wiem - to jakaś nowa moda pleja - Przepraszamy numer zajety - jakby nie
można było dać sygnału zajętości - pewnie twój komunikat też będzie z
jakiejś innej okazji w stylu poza zasięgiem
--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły
-
14. Data: 2009-07-07 13:10:20
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: Piotr M <x...@x...xx>
Bebe pisze:
>> Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?:
>> "Przepraszamy, nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie"
>> Niby co to jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz na
>> tydzień dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.
>
>
> nie wiem - to jakaś nowa moda pleja - Przepraszamy numer zajety - jakby nie
> można było dać sygnału zajętości - pewnie twój komunikat też będzie z
> jakiejś innej okazji w stylu poza zasięgiem
>
Właśnie, nie zacytuje teraz żadnego z pamięci ale ma trochę tych
komunikatów. A co do powyższego raczej nie dotyczy braku zasięgu
odbiorcy, ba dwie trzy próby i już da się dodzwonić. Nie są to częste u
mnie sytuacje i w sumie niedokuczliwe, ale zastanowił mnie ten
komunikat, bo jakiś nowy (Playa nie mam od początku) i w ogóle co by
oznaczał. Powiedziała by prawdę a nie ogólnikowo :)
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
-
15. Data: 2009-07-07 13:14:58
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Tue, 07 Jul 2009 15:03:08 +0200, Bebe napisał(a):
>> A ja drugie.
>> Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?: "Przepraszamy,
>> nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie" Niby co to
>> jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz na tydzień
>> dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.
>
> nie wiem - to jakaś nowa moda pleja - Przepraszamy numer zajety - jakby
> nie można było dać sygnału zajętości - pewnie twój komunikat też będzie
> z jakiejś innej okazji w stylu poza zasięgiem
No to chyba dobrze, że Plus jednak złożył mojemu ojcu ofertę po
wypowiedzeniu, po której jednak przedłużył umowę.
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?
==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==