eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - jakość rozmRe: PLAY - jakość rozm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "PWK" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY - jakość rozm
    Date: Tue, 7 Jul 2009 13:18:18 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 37
    Message-ID: <h2vatr$2jo1$1@opal.icpnet.pl>
    References: <h2sjm4$s36$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: c229-106.icpnet.pl
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1246965499 85761 85.221.229.106 (7 Jul 2009 11:18:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Jul 2009 11:18:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:975550
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2sjm4$s36$1@inews.gazeta.pl...
    > Hej
    > ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
    > zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
    > potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to
    > ma związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
    > pleja
    >

    Tak. Potwierdzam.
    Tak jest skonfigurowana sieć 2G playa, cisza (ok. 1 sek.) jest w momencie
    handoveru na inną stację lub handoveru w obrębie obecnej stacji - na inny
    sektor. Dlaczego tak to działa, tego nie wiadomo, u W3 jakoś nie ma takich
    cyrków, handover albo jest niezauważalny, albo trwa zdecydowanie krócej.
    Napisałem reklamację do Playa, w odpowiedzi (w celu zlania problemu -
    klienta) oczywiście ankieta, wiec napisalem im, że nie będę się powtarzać,
    bo problem opisalem dokładnie wcześniej, tylko muszą wykazać dobrą wole i to
    przeczytać, najlepiej ze zrozumieniem. Poza tym wyraźnie zaznaczyłem, że
    zgłaszam im to jako reklamację, a nie zgłoszenie / zapytanie - czyli
    obowiązują zasady PT.
    W odpowiedzi na reklamacje napisali, że jest im przykro i wyjaśnili, że
    siecią zarządza kontroler stacji bazowych i on decyduje o handoverach, które
    są zjawiskiem normalnym. Oczywiscie ja nie zgłaszałem faktu, że w ogóle są
    handovery, ale że w sieci gsm P4 trwają zbyt długo i w konsekwencji rozmowa
    jest przerywana na 1 -2 sek. lub całkowicie zerwana. Tak więc odpowiedź nie
    na temat, reklamacja nie uznana.
    Obsługa klienta w Playu to jedno wielkie nieporozumienie. Zero wiedzy i
    chamskie zlewanie problemów.
    Dlatego też daję im mniej zarobić i wybieram ręcznie sieć Plusa. Akurat mój
    numer ma bardzo dużo przychodzących i wychodzących.
    Dodatkowo, mam wrażenie, że Play działa tylko w kodowaniu HR (pozostali
    przewalają na HR jak jest spora zajętość sieci). W każdym razie na ranem
    połączenia też szły w HR, a wtedy zajętość BTSa nie powinna być spora.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: