eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - jakość rozmRe: PLAY - jakość rozm
  • Data: 2009-07-07 13:10:20
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bebe pisze:

    >> Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?:
    >> "Przepraszamy, nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie"
    >> Niby co to jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz na
    >> tydzień dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.
    >
    >
    > nie wiem - to jakaś nowa moda pleja - Przepraszamy numer zajety - jakby nie
    > można było dać sygnału zajętości - pewnie twój komunikat też będzie z
    > jakiejś innej okazji w stylu poza zasięgiem
    >

    Właśnie, nie zacytuje teraz żadnego z pamięci ale ma trochę tych
    komunikatów. A co do powyższego raczej nie dotyczy braku zasięgu
    odbiorcy, ba dwie trzy próby i już da się dodzwonić. Nie są to częste u
    mnie sytuacje i w sumie niedokuczliwe, ale zastanowił mnie ten
    komunikat, bo jakiś nowy (Playa nie mam od początku) i w ogóle co by
    oznaczał. Powiedziała by prawdę a nie ogólnikowo :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: