eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - jakość rozmRe: PLAY - jakość rozm
  • Data: 2009-07-06 16:54:15
    Temat: Re: PLAY - jakość rozm
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Bolek" news:h2t7n6$fn$1@achot.icm.edu.pl

    > Zachęcam zainteresowanych do wysyłania im zgłoszeń zawierających
    > odpowiedzi na tę ankietę, może freszcie się tym zajmą.

    PLAY darzę ogromną sympatią za to co zrobił i robi dla rynku ale jakość
    obsługi to jest najsłabsza strona (z nielicznymi wyjątkami).
    Kiedy miałem "przyjemność" kontaktować się z pracownikami salonów (na
    szczęście znalazłem swoją PLAY'ową przystań gdzie zawsze mogę liczyć na
    merytoryczne wsparcie i pracowników, którzy wiedzą "co jest na rzeczy") czy
    infolinii dochodzę do wniosku, że w większości przypadków pracują tam ludzie
    pokroju tępej blondynki, którą ktoś, prosto z ulicy zaciągnął do pracy w
    obsłudze klienta (bez skojarzeń proszę he he) :)
    A wynik tego jest taki, że nie tylko ja odnoszę wrażenie, że w czasie
    obsługi pracownik PLAY'a robi mi łaskę, że w ogóle do mnie się odezwie ledwo
    co ruszając żuchwą... No ale ja już tego raczej nie zmienię... mogę mieć
    tylko nadzieję, że prędzej bądź później ktoś na górze zobaczy jakim słabym
    ogniwem firmy są jej pracownicy, którzy co tu dużo mówić stanowią jej marną
    wizytówkę.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: