eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY (PF) & powiadomienie po rozmowieRe: PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
    Date: Sun, 17 May 2009 10:04:06 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <guofe7$skb$2@news.interia.pl>
    References: <gumft8$e6k$1@news.interia.pl>
    <5...@4...com>
    <gumq84$quf$2@news.interia.pl>
    <b...@4...com>
    <gumv19$1h6$2@news.interia.pl> <gun2m0$qpv$1@achot.icm.edu.pl>
    <gun2tl$6b2$1@news.interia.pl> <guocc0$s0p$1@news.onet.pl>
    <X...@l...at.home>
    NNTP-Posting-Host: dbx222.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1242546439 29323 83.23.49.222 (17 May 2009 07:47:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 May 2009 07:47:19 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:971072
    [ ukryj nagłówki ]

    "W" news:Xns9C0E62B036AC0lwiczek.at.home@lwiczek.at.home

    > A jak już przy kodach jesteśmy - jest takowy podający informacje o
    ostatniej
    > rozmowie? (czas trwania, ile i z czego pobrało / konto główne, promocyjne,
    > etc.)

    IMHO nie ma - natomiast każda z wymienionych kwestii jest możliwa do
    sprawdzenia za pomocą oddzielnego kodu.

    Tak dla informacji:

    KODY PLAY (te z których chyba najczęściej się korzysta):
    *100*14-cyfrowy kod# - doładowanie konta za pomocą kodu doładowującego
    *101# - stan konta oraz stan konta promocyjnego
    *102# - stan darmowych minut w ramach usługi "1 minuta wychodząca za 2
    przychodzące"
    *104# - stan minut do wszystkich sieci
    *105# - stan minut do Play i na stacjonarne dla usługi "100 minut do Play i
    na stacjonarne"
    *108# - stan konta promocyjnego dla transmisji danych
    *109# - darmowe smsy
    *111# - Play24 - centrum obsługi klienta
    *120# - usługa "Zadzwoń do mnie"
    *121# - wyświetla własny numer telefonu



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: