eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY (PF) & powiadomienie po rozmowieRe: PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
  • Data: 2009-05-17 08:04:06
    Temat: Re: PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "W" news:Xns9C0E62B036AC0lwiczek.at.home@lwiczek.at.home

    > A jak już przy kodach jesteśmy - jest takowy podający informacje o
    ostatniej
    > rozmowie? (czas trwania, ile i z czego pobrało / konto główne, promocyjne,
    > etc.)

    IMHO nie ma - natomiast każda z wymienionych kwestii jest możliwa do
    sprawdzenia za pomocą oddzielnego kodu.

    Tak dla informacji:

    KODY PLAY (te z których chyba najczęściej się korzysta):
    *100*14-cyfrowy kod# - doładowanie konta za pomocą kodu doładowującego
    *101# - stan konta oraz stan konta promocyjnego
    *102# - stan darmowych minut w ramach usługi "1 minuta wychodząca za 2
    przychodzące"
    *104# - stan minut do wszystkich sieci
    *105# - stan minut do Play i na stacjonarne dla usługi "100 minut do Play i
    na stacjonarne"
    *108# - stan konta promocyjnego dla transmisji danych
    *109# - darmowe smsy
    *111# - Play24 - centrum obsługi klienta
    *120# - usługa "Zadzwoń do mnie"
    *121# - wyświetla własny numer telefonu



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: