eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY Fresh - bledy w taryfikacjiRe: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
  • Data: 2010-01-13 02:42:24
    Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:hiins1$8e0$1@news.onet.pl...
    > On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote:
    >
    >> Dzięki za cenną informację!
    >> Czy spotkałeś się może kiedykolwiek z tak dziwną praktyką?
    >> Ja już różne rzeczy widziałem ale czegoś takiego jeszcze nie.
    >> Co ciekawe to bogatsi we wcześniejsze wpadki Playa teraz sprawdzamy
    >> już billing on-line (czyli jeszcze przed wystawieniem faktury) i
    >> znajdując
    >> błędy (głównie w taryfikacji pakietów internetowych) zgłaszamy to
    >> jeszcze
    >> przed końcem okresu rozliczeniowego czyli przed wystawieniem
    >> faktury i wtedy ze strony Play jest ta sama "śpiewka" co po
    >> wystawieniu
    >> faktury - nie ma możliwości korekty błędu, i tak będzie za to
    >> wystawiona
    >> faktura a w formie rekompensaty proponujemy dodatkowe minuty...itd.
    >> Jak dla mnie SKANDAL!
    >
    > No to trzeba ich wziąć formalnie. Pisemne przyznanie do winy (czyli
    > odpowiedź na reklamację) i piemne żądanie wystawienia faktury korygującej.
    > A co dalej robić, księgowi już powini wiedzieć :)

    Ale o co się właściwie bić? Czemu tą fakturę chcecie korygować?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: