eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY Fresh - bledy w taryfikacjiRe: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!p24g20
    00yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Ircys <i...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Date: Tue, 12 Jan 2010 07:55:40 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <d...@p...googlegroups.com>
    References: <hifter$13p$1@news.onet.pl> <X...@l...at.home>
    NNTP-Posting-Host: 83.8.129.176
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1263311741 23988 127.0.0.1 (12 Jan 2010 15:55:41 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jan 2010 15:55:41 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p24g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=83.8.129.176;
    posting-account=ypgb7AoAAACQwxy3NtzPrHG4PAQHUdP6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-Original-Bytes: 2646
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:987145
    [ ukryj nagłówki ]

    On 12 Sty, 11:54, W <a...@o...pl> wrote:
    > perszing wystuka , co nast puje:
    >
    > > Czy w Play Fresh sa czasem klopoty z bledna taryfikacja rozmow? Dzisiaj
    > > play policzyl mi za kilkuminutowe polaczenie jak za polaczenie trwajace
    > > ponad 30 minut. Co ciekawe to w billingu na WWW tez tak jest.
    >
    > Jaki czas temu by y spore cyrki z taryfikacj data (po reklamacji zawsze
    > oddawali), ale to ju chyba naprawili.
    > Niemniej zawsze si mog zda y problemy. Polecam napisa zg oszenie,
    > zapewne zostanie rozpatrzone pozytywnie. Jedyny babol to to, e zamiast kasy
    > zapewne zaoferuj minuty :/

    Minuty zamiast zwrotu błędnie policzonej opłaty to zmora Play!

    Mamy w Play kilkanaście firmowych numerów abonamentowych
    (play fresh też ale to inna para kaloszy) i zgłaszamy duże ilości
    nieprawidłowości w taryfikacji, które zawsze
    rozpartywane są pozytywnie (przyznanie się do błędu), ale nigdy
    nie udaje się nam załatwić korekty faktury. Zawsze są proponowane
    zadośćuczynienia w formie minut. Na poczatku było OK, ale gdy
    błąd pojawia się n-ty raz (czyli nie został poprawiony w systemie)
    to zaczęło nas to wkurzać i walczymy o korekty odmawiajac tej formy
    zadośćuczynienia (minuty). Na razie bezskutecznie :(

    Pytanie do fachowców od takich spraw: czy prawnie operator w ogóle
    może odmówić korety faktury przy ewidentnym przyznaniu się do
    do swojego błędu?

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: