  • 1. Data: 2011-11-24 08:39:16
    Temat: PLAY FRESH - stan darmowy jak sprawdzic
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Kupiłem starter Play Fresha i mam teraz zapytanie:

    1) czy stan darmowy nadal działa?
    2) jak go aktywować?
    3) jak już będę go miał to jak sprawdzić do kiedy dokładnie jest - sprawdzałem
    z kolegą w Play24 i nie potrafił mi powiedzieć w którym miejscu? tzn. sam mam
    sobie liczyć dni?

  • 2. Data: 2011-11-24 09:30:15
    Temat: Re: PLAY FRESH - stan darmowy jak sprawdzic
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 24 listopada 09:39, j...@N...gazeta.pl pisze:
    > Witam
    >
    > Kupiłem starter Play Fresha i mam teraz zapytanie:
    >
    > 1) czy stan darmowy nadal działa?

    A było coś takiego we Freshu? Nieważne. Chodzi
    ci o "Nieograniczone rozmowy w Play Fresh"?
    http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/nieogra

    j.w.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 3. Data: 2011-11-24 10:27:45
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 24 Nov 2011 08:39:16 +0000 (UTC), " "
    <j...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Witam
    >
    >Kupiłem starter Play Fresha i mam teraz zapytanie:
    >
    >1) czy stan darmowy nadal działa?

    tak tylko inaczej się to nazywa i aktywuje
    >2) jak go aktywować?

    to zależy jaką masz taryfę, jeśli jesteś w taryfie innej niż "Darmowe
    rozmowy i smsy w play" to kodem aktywujesz "nieograniczone rozmowy"
    10pln na miesiąc (rozmowy do całego play za free) *111*82*1#
    Druga opcja to przejście na taryfę "Darmowe rozmowy i smsy w play"
    wtedy po doładowaniu 10,30,50 będziesz miał taką samą liczbę dni
    darmowych do play bez żadnych aktywacji, sprawdza się kodem *107#
    Jaką masz taryfę sprawdzisz *111*49*1# tu masz też darmowe smsy do
    play
    >3) jak już będę go miał to jak sprawdzić do kiedy dokładnie jest - sprawdzałem
    >z kolegą w Play24 i nie potrafił mi powiedzieć w którym miejscu? tzn. sam mam
    >sobie liczyć dni?

    jak wyżej

  • 4. Data: 2011-11-24 21:04:23
    Temat: Odp: PLAY FRESH - stan darmowy jak sprawdzic
    Od: "Karolkos" <j...@h...pl>

    Użytkownik <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Kupiłem starter Play Fresha i mam teraz zapytanie:
    >
    > 1) czy stan darmowy nadal działa?
    > 2) jak go aktywować?

    tutaj znajdziesz :
    http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Pr
    omocyjnej_Darmowe_rozmowy_i_SMSy_w_Play_od_15_11_201
    1.pdf