-
1. Data: 2009-02-02 22:39:52
Temat: PLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)
Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>
... no to poczytajcie ;)
Nie tak dawno w ramach akcji "prezent" dostałem karte od Play
do numeru abonamentowego rozniaca sie 1 cyfra "prefiksu"
- "Nowy Play Karta - Prezent"
W ramach tegoz "prezentu" byla/jest promocja darmowe 60 minut
z numerem abonamentowym i SMS-y po 3gr do konca marca
pod warunkiem utrzymania aktywnego konta na pol. wychodzace
23.01 pojawila sie nowa promocja "pakiet 30 minut"
do wszystkich z ktorej postanowilem skorzystac
warunkiem bylo doladowanie za 30zl i aktywacja uslugi.
26.01 dokonalem doladowania, ale usluga okazala sie dla mnie niedostepna.
OK - zgodnie z pkt. 23 i 24 regulaminu,
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_kar
ta_Pakiet_30_minut.pdf
aby skorzystac, nalezy dezaktywowac wczesniejsze promocje.
Tak tez uczynilem, i otrzymalem potwierdzenie ze dotychczasowa promocja
zostanie wylaczona z dniem 31.01.
1.02 - probuje aktywowac nowa usluge - niedostepna
2.02 telefon do BOA - Kobieta z Infolinii twierdzi, ze nic nie moze zrobic
bo niby numer nie jest zarejestrowany /brak PUK/
i zaleca rejestracje osobista w punkcie obslugi klienta.
OK - udaje sie do punktu osobiscie i rejestruje numer
Nastepny telefon do BOA - Pani K.K twierdzi,
ze musze ponownie doladowac konto kwotą 30zl
poniewaz wczesniejsze doladowanie bylo przed dezaktywacja poprzedniej
promocji
i ZAPEWNIA, ze po doladowaniu promocja napewno zostanie aktywowana.
Doladowuje konto kwota 30zl - usluga niedostepna.
Kolejny 3-ci juz telefon do BOA (kazdy 1zl) rozmawiam tym razem z Pania E.S
która informuje mnie ze ...... WLASNIE AKTYWUJE USLUGE "pakiet 30 minut"
Sprawdzam - okazuje sie, ze usluga dalej nie jest wlaczona
a z konta __ZNIKA 9zl !!!!___
- z czego wnioskuje, ze zostal wlaczony inny pakiet
/prawdopodobnie paczki po 15min przez 6 m-cy/.
4-ty telefon do BOA - tym razem ulewam sobie zolci i skladam reklamacje.
No i powiedzcie mi teraz jak czlowiek ma byc zdrowy, majac do czynienia
z tak NIEKOMPETENTNYMI ludzmi ?
Nie dosc ze strata pieniedzy - (telefony do BOA),
strata czasu na rejestracje numeru, to jeszcze strata nerwow :[
Rece poprostu opadaja - przynajmniej kiedy juz troche minie zlosc....
Pozdrawiam
Waldek
-
2. Data: 2009-02-04 11:31:18
Temat: Re: PLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)
Od: "silesiac" <s...@w...pl>
Użytkownik "Waldeusz" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości
news:gm7snp$vh7$1@news.onet.pl...
> ... no to poczytajcie ;)
>
>
> Rece poprostu opadaja - przynajmniej kiedy juz troche minie zlosc....
>
> Pozdrawiam
> Waldek
>
No cóż... choćby nie wiem co pisali i mówili... jeśli ktoś na dzień dobry
mówi Ci "w czym mogę Ci pomóc" i tym kimś jest sepleniąca panienka o bardzo
nikłych kompetencjach na poziomie gimnazjalnym... czegóż oczekiwać. Rok temu
(ponad) przerabiałem te numery. Więc w Play'a już nie gram i odradzam innym
graczom...
pozdr
sil
-
3. Data: 2009-02-04 14:49:26
Temat: Re: PLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)
Od: "Waldek" <n...@n...net>
Użytkownik "silesiac" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gmc9l2$apo$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>>
> No cóż... choćby nie wiem co pisali i mówili... jeśli ktoś na dzień dobry mówi
> Ci "w czym mogę Ci pomóc" i tym kimś jest sepleniąca panienka o bardzo nikłych
> kompetencjach na poziomie gimnazjalnym... czegóż oczekiwać. Rok temu (ponad)
> przerabiałem te numery. Więc w Play'a już nie gram i odradzam innym graczom...
Sadze ze nikt tutaj cudow nie oczekuje, bo pewnie pracuja za skromna kase
ale przyzwoitosc i uczciwosc wobec pracodawcy wymaga
_co najmniej_ znajomosci produktow ktore firma oferuje/sprzedaje
i jak sadze czesto nudnego do wyuczenia regulaminu okreslonej oferty
A skoro juz wszystkie polaczenia sa rejestrowane,
chyba nie tak wielkim problem jest odsiac ziarno od plew
ale tu znow komus musi na tym zalezec
Pozdrawiam
-
4. Data: 2009-02-05 22:17:04
Temat: Re: PLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)
Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>
Użytkownik "silesiac" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gmc9l2$apo$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Waldeusz" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości
> news:gm7snp$vh7$1@news.onet.pl...
>> ... no to poczytajcie ;)
>>
>>
>> Rece poprostu opadaja - przynajmniej kiedy juz troche minie zlosc....
>>
> No cóż... choćby nie wiem co pisali i mówili... jeśli ktoś na dzień dobry
> mówi Ci "w czym mogę Ci pomóc" i tym kimś jest sepleniąca panienka o
> bardzo nikłych kompetencjach na poziomie gimnazjalnym... czegóż oczekiwać.
> Rok temu (ponad) przerabiałem te numery. Więc w Play'a już nie gram i
> odradzam innym graczom...
Ciag dalszy przygody z PLAY ..........
Odpowiedz z BOA PLAY
(...)
Komentarz zamknięcia: Sprawa zamknięta po nieudanym kontakcie telefonicznym
w dniu 5 lutego 2009 roku. Wysłano SMS o treści: Witamy, Twoje zgłoszenie nr
7073400 zostało rozwiązane.
(...)
Aby aktywować bezpłatne 30 minut należy przejść z Oferty "Nowy Play na Kartę
prezent" na "Ofertę Nowy Play na Kartę" wpisując kod *107# + zielona
słuchawka, po czym doładować konto kwotą 30 zł i aktywować pakiet wybierając
i zatwierdzając na klawiaturze telefonu krótki kod *111*27*1#.
(...)
Oczywiscie po wstukaniu kodu *107#
- zwrotna informacja : NIE MOZESZ skorzystac z uslugi
.... MEGA ROTFL, juz im napewno doladuje kolejny raz (3) za 30 :]]
Poswiecilem wiec nastepna zlotowke aby zadzwonic do BOA
i po rozmowie (o losie.... znow) z pania Kasia K.
ktora juz wczesniej dala dowod swojej niewiedzy
- zapewniajac 2 krotnie, ze po kolejnym doladowaniu
_NAPEWNO_ usuga zostanie aktywowana,
a ktora to Pani nie przelaczy rozmowy "wyzej" - bo ONA jest KOMPETENTNA
dalej mi usiluje kit wciskac - choc "delikatnie zasugerowalem "
ze poprzednie rozmowy maja zarejestrowane na tasmach
ZENADA - wiec potencjalny kliencie, zastanow sie czy warto .....
Ps. Na dodatek znow nie mozna sie dostac do serwisu play24 :))
Pozdrawiam