eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)Re: PLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Waldeusz" <s...@n...cpam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)
    Date: Thu, 5 Feb 2009 23:17:04 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 51
    Message-ID: <gmfoh1$9t9$1@news.onet.pl>
    References: <gm7snp$vh7$1@news.onet.pl> <gmc9l2$apo$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 88.156.164.158
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1233872225 10153 88.156.164.158 (5 Feb 2009 22:17:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Feb 2009 22:17:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:963824
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "silesiac" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gmc9l2$apo$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Waldeusz" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości
    > news:gm7snp$vh7$1@news.onet.pl...
    >> ... no to poczytajcie ;)
    >>
    >>
    >> Rece poprostu opadaja - przynajmniej kiedy juz troche minie zlosc....
    >>
    > No cóż... choćby nie wiem co pisali i mówili... jeśli ktoś na dzień dobry
    > mówi Ci "w czym mogę Ci pomóc" i tym kimś jest sepleniąca panienka o
    > bardzo nikłych kompetencjach na poziomie gimnazjalnym... czegóż oczekiwać.
    > Rok temu (ponad) przerabiałem te numery. Więc w Play'a już nie gram i
    > odradzam innym graczom...


    Ciag dalszy przygody z PLAY ..........

    Odpowiedz z BOA PLAY

    (...)
    Komentarz zamknięcia: Sprawa zamknięta po nieudanym kontakcie telefonicznym
    w dniu 5 lutego 2009 roku. Wysłano SMS o treści: Witamy, Twoje zgłoszenie nr
    7073400 zostało rozwiązane.
    (...)
    Aby aktywować bezpłatne 30 minut należy przejść z Oferty "Nowy Play na Kartę
    prezent" na "Ofertę Nowy Play na Kartę" wpisując kod *107# + zielona
    słuchawka, po czym doładować konto kwotą 30 zł i aktywować pakiet wybierając
    i zatwierdzając na klawiaturze telefonu krótki kod *111*27*1#.
    (...)

    Oczywiscie po wstukaniu kodu *107#
    - zwrotna informacja : NIE MOZESZ skorzystac z uslugi
    .... MEGA ROTFL, juz im napewno doladuje kolejny raz (3) za 30 :]]

    Poswiecilem wiec nastepna zlotowke aby zadzwonic do BOA
    i po rozmowie (o losie.... znow) z pania Kasia K.
    ktora juz wczesniej dala dowod swojej niewiedzy
    - zapewniajac 2 krotnie, ze po kolejnym doladowaniu
    _NAPEWNO_ usuga zostanie aktywowana,
    a ktora to Pani nie przelaczy rozmowy "wyzej" - bo ONA jest KOMPETENTNA
    dalej mi usiluje kit wciskac - choc "delikatnie zasugerowalem "
    ze poprzednie rozmowy maja zarejestrowane na tasmach

    ZENADA - wiec potencjalny kliencie, zastanow sie czy warto .....

    Ps. Na dodatek znow nie mozna sie dostac do serwisu play24 :))

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: