eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)PLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Waldeusz" <s...@n...cpam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: PLAY - Czysta KPINA i brak kompetencji (dlugie)
    Date: Mon, 2 Feb 2009 23:39:52 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 53
    Message-ID: <gm7snp$vh7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 88.156.164.158
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1233614393 32295 88.156.164.158 (2 Feb 2009 22:39:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Feb 2009 22:39:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:963692
    [ ukryj nagłówki ]

    ... no to poczytajcie ;)

    Nie tak dawno w ramach akcji "prezent" dostałem karte od Play
    do numeru abonamentowego rozniaca sie 1 cyfra "prefiksu"
    - "Nowy Play Karta - Prezent"
    W ramach tegoz "prezentu" byla/jest promocja darmowe 60 minut
    z numerem abonamentowym i SMS-y po 3gr do konca marca
    pod warunkiem utrzymania aktywnego konta na pol. wychodzace

    23.01 pojawila sie nowa promocja "pakiet 30 minut"
    do wszystkich z ktorej postanowilem skorzystac
    warunkiem bylo doladowanie za 30zl i aktywacja uslugi.
    26.01 dokonalem doladowania, ale usluga okazala sie dla mnie niedostepna.

    OK - zgodnie z pkt. 23 i 24 regulaminu,
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_kar
    ta_Pakiet_30_minut.pdf
    aby skorzystac, nalezy dezaktywowac wczesniejsze promocje.
    Tak tez uczynilem, i otrzymalem potwierdzenie ze dotychczasowa promocja
    zostanie wylaczona z dniem 31.01.

    1.02 - probuje aktywowac nowa usluge - niedostepna

    2.02 telefon do BOA - Kobieta z Infolinii twierdzi, ze nic nie moze zrobic
    bo niby numer nie jest zarejestrowany /brak PUK/
    i zaleca rejestracje osobista w punkcie obslugi klienta.
    OK - udaje sie do punktu osobiscie i rejestruje numer

    Nastepny telefon do BOA - Pani K.K twierdzi,
    ze musze ponownie doladowac konto kwotą 30zl
    poniewaz wczesniejsze doladowanie bylo przed dezaktywacja poprzedniej
    promocji
    i ZAPEWNIA, ze po doladowaniu promocja napewno zostanie aktywowana.
    Doladowuje konto kwota 30zl - usluga niedostepna.

    Kolejny 3-ci juz telefon do BOA (kazdy 1zl) rozmawiam tym razem z Pania E.S
    która informuje mnie ze ...... WLASNIE AKTYWUJE USLUGE "pakiet 30 minut"

    Sprawdzam - okazuje sie, ze usluga dalej nie jest wlaczona
    a z konta __ZNIKA 9zl !!!!___
    - z czego wnioskuje, ze zostal wlaczony inny pakiet
    /prawdopodobnie paczki po 15min przez 6 m-cy/.

    4-ty telefon do BOA - tym razem ulewam sobie zolci i skladam reklamacje.
    No i powiedzcie mi teraz jak czlowiek ma byc zdrowy, majac do czynienia
    z tak NIEKOMPETENTNYMI ludzmi ?
    Nie dosc ze strata pieniedzy - (telefony do BOA),
    strata czasu na rejestracje numeru, to jeszcze strata nerwow :[

    Rece poprostu opadaja - przynajmniej kiedy juz troche minie zlosc....

    Pozdrawiam
    Waldek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: