  • Data: 2024-05-27 10:28:32
    Temat: Re: PJ autobus-tramwaj
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2024 o 10:01, Akarm pisze:

> [...]
    021701393/O/D20021393.pdf

    > Wiedza o znakach i sygnalizacji na ogół jest prezentowana na wszystkich
    > kursach na prawo jazdy. Przy czym wcale nie musisz tych znaków znać,
    > masz się po prostu do nich stosować.

    Tak? Na kat. D jest ten sygnalizator opisany?
    http://znaki-drogowe.org/sygnaly-swietlne-dla-kieruj
    acych-pojazdami-wykonujacymi-odplatny-przewoz-osob-n
    a-regularnych-liniach/znak-SB

    > Każdy z prawem jazdy może jeździć po torowiskach tramwajowych. I to
    > każdym pojazdem, na który ma się uprawnienia.

    Ale te autobusy jeżdżą po torowiskach po których oprócz nich tylko
    tramwaj może się poruszać.

    > Co się nabywa osobno?

    Te uprawnienia do poruszania się kat. D po torowiskach po których tylko
    tramwaj i autobus może się poruszać.

    Dałbym link do google maps, ale miejsce, które wiem, że tak jest
    zorganizowany ruch jest w remoncie.
    Teraz tu:
    https://www.google.com/maps/@52.3951452,16.9501084,3
    a,75y,10.47h,71.52t/data=!3m7!1e1!3m5!1scjYwnU4toANs
    1sCjyKFHAg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.goo
    gleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DcjYwnU4toANs
    1sCjyKFHAg%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D2
    03%26h%3D100%26yaw%3D16.201483%26pitch%3D0%26thumbfo
    v%3D100!7i16384!8i8192?entry=ttu
    tym torowiskiem przez rondo śmigają autobusy.

    Robert