eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) › Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
    Date: Sun, 30 Jun 2013 21:00:58 +0100

    news:l5naanlhc5wx.15m4vjvcqdtxn.dlg@40tude.net...
    > Moze ci sie wydawac.
    > Ale najwyrazniej dyskutujemy tu o innym przypadku :-)
    > Inicjatorowi tematu pekl, mnie pekl, powyzej tez sugerujesz ze peknie
    > - zdarza sie.
    > Ale ja nie o jakosci klucza, tylko jak gleboko do niego rurka wchodzi.
    > 3.5 cm to chyba mniej niz podnosniku, a w podnosniku takich sil nie
    > uzywasz.
    > No i dzwignia z dala od kola - to nie ulatwia odkrecenia.

    uwierz mi że ja siły nie żałuję może Pudzian ze mnie nie jest ale jak jadę do
    mechanika to pneumatycznym kluczem nie ruszy śrub po mnie

    > Szczegolnie jak cos tanie jest :-)

    hehe swój dostałem za free od sąsiada jak opróżniał schowek z gratów przed
    przeprowadzką więc nawet nie wiem czy tani był, w każdym razie ciężko mi sobie
    wyobrazić żeby śruba mogła mi się aż tak zapiec żebym go złamał na niej

    Pzdr
    Piotrek