  • Data: 2014-06-10 18:36:38
    Temat: Re: PIP - 2 tunery... na czym polegają?
    Od: "J.R." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:
    [...]
    > Nie ma żadnego problemu z odbieraniem kablówki na dowolnym tunerze czy TV,
    > muszą być tylko spełnione dwa warunki:
    > 1. odbiornik musi umieć w DVB-C
    > 2. kablówka musi udostępniać moduły CI albo CI+
    >
    > co do 1 - w zasadzie każdy lepszy tv obsługuje również DVB-C i większość ma
    > gniazda na moduł CI albo CI+. Również dobre tunery to potrafią - np. do Vu+
    > Ultimo są moduły DVB-T/DVB-C, co w połączeniu z modułem DVB-S czyni z niego
    > prawdziwy kombajn do nagrywania i odwarzania programów. Nowszy Vu+ Duo2 też
    > ma modułowe głowice, ale w tym momencie nie mam pewności czy jest do niego
> [...]

    Nie jest jasne, czy telewizor z dwiema głowicami i podłączonym modułem
    dekodującym da radę dekodować dwa programy naraz.

    Ja uważam do PIP takiej prowizorki - głównym program odbieram na
    dekoderze, a podgląd robię z wbudowanego tunera. UPC udostępnia w DVB-C
    kilkanaście programów niekodowanych i jeszcze trochę analogowo. W sumie
    do podglądu starcza.

    --
    J.R.