  • Data: 2014-06-11 01:32:09
    Temat: Re: PIP - 2 tunery... na czym polegają?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Jun 2014 18:36:38 +0200, J.R. napisał(a):

    > Nie jest jasne, czy telewizor z dwiema głowicami i podłączonym modułem
    > dekodującym da radę dekodować dwa programy naraz.

    To jest pikuś. Pan pikuś. Akurat nie wiem jak moduły kablówek, ale mam
    podejrzenie graniczące z pewnością, że są takie same jak moduły Polsatu,
    NC+ czy wcześniej Cyfry - jednostrumieniowe. Bo tak jest. urwał, taniej.
    Dlatego też z premedytacją reklamują je jako wyposażenie telewizorów a nie
    porządnych tunerów.
    Z dwóch powodów - raz, że nie chcą, żeby świadomość istnienia sprzętu o
    niebo lepszego niż ten badziew co dają firmy się rozrastała, dwa, że
    właśnie wydałoby się jaki badziew upychają.

    A przy okazji - nie ma mowy o nagrywaniu innego programu niż oglądany (choć
    niektóre tunery potrafią nagrać zakodowany i odkodować przy oglądaniu, ale
    to rzadkość) ani też o PIP

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.