  • Data: 2014-06-16 15:08:20
    Temat: Re: PIP - 2 tunery... na czym polegają?
    Od: "forestdumb" <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    dendix wrote:
    > Przymierzam się do zakupu TV (Samsung UE55H6400, H6500, H6640, H6650
    > lub H6700)
    > W specyfikacji napisane jest że powyższe telewizory posiadają tunery
    > 2 x DVB - T / C / S2 czyli tzw. PIP 2-tunerowy.
    > Ja kożystam wyłącznie z TV kablowej Vectra (oddzielny tuner). Czy to
    > oznacza że będę mógł oglądać jakiś program "X" z Vectry i w okienku
    > podgląd drugiego programu "Y" również z Vectry?
    > Czy to dotyczy tylko programów z tunerów zainstalowanych w TV tj.
    > DVB - T / C / S2?

    Gdzies czytalem ze ten PIP to lipa, mozesz miec np webbrowser (jak ktos lubi
    sado macho) i PIP z tunera (opcja w tej przegladarce ze smart huba).

    2 tunery to maja dopiero H6500 i H6640, nie pamietam czy nie 6650. Pipa w
    serii F6500 nie mozna regulowac - polozenie, rozmiar itp. Byc moze PIP moze byc
    tylko z wbudowanych tunerow a nie z hdmi itd, sa jakies durne i nie zrozumiale
    ograniczenia ale dokladnie to pytaj na infolinii samsunga.