  • 61. Data: 2023-12-16 14:01:35
    Temat: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.12.2023 o 13:21, io pisze:

    > No właśnie, czyli całkiem sporo. Nie strata, że ich nie będzie?
    > Pomyślcie sobie ludzie, to nie jest walka z G tylko o te artykuły.
    Jak im zależy, to przejdą na czytniki. Inna sprawa to Ci, którzy używają
    G1 w większości należą do "dupotrui" i osób niereformowalnych w zakresie
    netykiety a na grupach pl nie ma ich dużo.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 62. Data: 2023-12-16 14:47:09
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    ...>

    > Mówiłem, że nie ma istotnych zalet, a nie, że nie ma w ogóle :)
    >
    > Widzenie literka po literce, jak ktoś pisze, nie jest dla mnie istotne.

    Tak, niekiedy da się przeżyć bez tego :-) Normalnie jednak nie opóźniamy
    transmisji do zakończenia wypowiedzi tylko robimy to na żywo :-)

  • 63. Data: 2023-12-16 14:54:17
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > W zasadzie gdyby grupy FB były dostępne z osobnego interfejsu, niż sam
    > Facebook (a najlepiej przez normalny protokół, np. NNTP), to byłoby to
    > super rozwiązanie. Tak jak Messenger kiedyś był dostępny przez XMPP.
    > Korzystałbym z nich dalej w jakimś ograniczonym zakresie. Ale nie są i nie
    > będą.

    Możesz sobie zrobić taką bramkę.

  • 64. Data: 2023-12-16 14:58:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Jak im zależy, to przejdą na czytniki.

    Aż tak im nie zależy. Są jeszcze inne aktywności życiowe i miejsca gdzie
    można uprawiać dyskutanctwo.

    > Inna sprawa to Ci, którzy używają
    > G1 w większości należą do "dupotrui" i osób niereformowalnych w zakresie
    > netykiety a na grupach pl nie ma ich dużo.

    Bo netykieta to snobizm.

  • 65. Data: 2023-12-16 14:59:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > I to jest właśnie ważny element dojrzałości.

    Nie, to predyspozycje. Można się trochę rozwinąć, ale generalnie tkwi w
    człowieku.

  • 66. Data: 2023-12-16 15:03:00
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    io <i...@o...pl.invalid> napisał(a):
    > Bo netykieta to snobizm.

    Netykieta to niebycie chamem. Po ludziach, którzy nie zachowują się
    kulturalnie też się nie będzie płakać.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 67. Data: 2023-12-16 15:13:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/12/2023 23:55, Adam wrote:
    > Chyba raczysz Waść żartować.

    Nie, to raczej podejście do tematu z oczekiwaniami zbliżonymi do
    przeciętnej tipsiary. Mając nikłe oczekiwania, znacznie częsciej jesteś
    pozytywnie zaskoczony niż rozczarowany.

    > Jak wyszukać konkretną informację, np na zadany temat w okresie
    > kwiecień-maj?

    FB to nie baza danych.

    Ogólnie systemy ścisłe przestały mieć znaczenie na rynku mediów. Świat
    się zmienił i nic nie poradzę, że informacja jest nietrwała. Retencja
    informacji i jej zmętnienie pojawiło się nawet w korporacjach, ku
    przeklinaniu wszystkich. Taki trend.

  • 68. Data: 2023-12-16 15:20:51
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    heby <h...@p...onet.pl> napisał(a):
    > FB to nie baza danych.

    Jest, tylko nie dla szarych użytkowników.

> [...]
    > zmienił i nic nie poradzę, że informacja jest nietrwała. Retencja
    > informacji i jej zmętnienie pojawiło się nawet w korporacjach, ku

    No właśnie, dlatego FB jest beznadziejny. A wyszukiwarka, którą tak
    reklamowałeś, nadaje się jedynie znalezienia samej grupy. Do znalezienia
    informacji na grupie nie ma dobrego narzędzia.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 69. Data: 2023-12-16 15:33:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/12/2023 15:20, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > No właśnie, dlatego FB jest beznadziejny. A wyszukiwarka, którą tak
    > reklamowałeś, nadaje się jedynie znalezienia samej grupy. Do znalezienia
    > informacji na grupie nie ma dobrego narzędzia.

    Zgadza się. Ale dzieki temu nie ma też miliona postów z okolicy "było w
    1996, zamykam temat".

  • 70. Data: 2023-12-16 15:42:22
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Netykieta to niebycie chamem. Po ludziach, którzy nie zachowują się
    > kulturalnie też się nie będzie płakać.

    Tak se tłumaczysz a fakty są inne.