eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe › Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273
    views Subscribe
    Date: Sat, 16 Dec 2023 15:13:32 +0100

    On 15/12/2023 23:55, Adam wrote:
    > Chyba raczysz Waść żartować.

    Nie, to raczej podejście do tematu z oczekiwaniami zbliżonymi do
    przeciętnej tipsiary. Mając nikłe oczekiwania, znacznie częsciej jesteś
    pozytywnie zaskoczony niż rozczarowany.

    > Jak wyszukać konkretną informację, np na zadany temat w okresie
    > kwiecień-maj?

    FB to nie baza danych.

    Ogólnie systemy ścisłe przestały mieć znaczenie na rynku mediów. Świat
    się zmienił i nic nie poradzę, że informacja jest nietrwała. Retencja
    informacji i jej zmętnienie pojawiło się nawet w korporacjach, ku
    przeklinaniu wszystkich. Taki trend.