  • 71. Data: 2023-12-16 16:34:29
    Temat: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/12/2023 15:20, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Do znalezienia
    > informacji na grupie nie ma dobrego narzędzia.

    Torchę to wydawało mi się podejrzane, więc sprawdziłem. Jak już jesteś w
    grupie, to po prawej stronie nazwy grupy jest lupka. "Szukaj w grupie".

    Teraz ciakwostka: jak już uruchomisz to wyszukiwanie, to po lewej pojawi
    się zestaw ... [werble] ... filtrów. Moze nie są jakieś szalenie
    dokładne, ale akurat zakres dat jest, publikujący jest.

    Trudno mi się wypowidać o jakości tego mechanizmu, ale nie jest aż tak źle.

  • 72. Data: 2023-12-16 16:39:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Nie sądzę, żeby zrobili to celowo, żeby wkurzyć Outlookowców.

    To były czasy przedziwnych wojen, na przykład o dołączany do systemu
    operacyjnego mediaplayer. I ogromnych kar za to dołączanie z pozycji
    monopolisty na rynku. Może to na granicy teorii spiskowej, ale tak to
    zapamiętałem, QP było elementem wojny.

    A tak przy okazji -- o mediaplayerach nikt dzisiaj nie myśli, wszyscy
    oglądają filny na YT, głównie w przeglądarkach. Za to z tym, o czym
    teraz rozmawiamy, jest odwrotnie. Kiedyś Facebook to była "taka strona
    w internecie". Podobnie różne fora. Dzisiaj ludzie mają w telefonach
    czytnik do facebooka, czytnik do instagrama, czytnik do tik-toka --
    zupełnie jak czytnik do Usenetu. Gadanie przez Google Groups czy inne
    strony internetowe interesuje już tylko dziadersów.

    --
    Jarek

  • 73. Data: 2023-12-16 16:44:09
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 15.12.2023 o 18:41, Janusz pisze:
    > Akurat za 'a a' czy kogutkiem nikt nie będzie tęsknił.

    To 'a a' założył ten temat, na coś się przydaje. :)

  • 74. Data: 2023-12-16 17:23:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.12.2023 o 14:58, io pisze:

    > Bo netykieta to snobizm.

    Nie, to jak kultura, nie tylko wypowiedzi. Gro osób ciągle zapomina, że
    piszą do kogoś.

    Przykład:

    Podaję coś komuś a nie rzucam, podaję coś komuś-czyste a nie ujebane
    błotem, podaję coś komuś - zrozumiale, z linkiem, szanuję język, czyli
    pisownię, podaję coś komuś, poukładane a nie rozjebane, odnoszę się do
    czegoś, to cytuję do czego, zachowuję strukturę tematu (nie poprawiam
    twórcy)...i 100 innych, niezwiązanych nawet z merytoryką.

    Taki zbiór zasad, samego zachowania a nie plucia w czytnik, choćby nawet
    merytoryka była idealna.

    Jak chce sobie ktoś nasrać i nabazgrać, to niech pisze u siebie w notatniku.

    Ja jeszcze sobie pozwalam na wulgaryzmy (ale bez przesady), bo je lubię
    i dla mnie jest to opcją braku obłudy a w zasadzie manifestacją
    sprzeciwu...Jak nie wiesz, co to obłuda, to sobie obejrzyj jakikolwiek
    film/obcy z polskim tłumaczeniem w TV. Zazdraszczam wtedy tym, co
    tłumaczenia mieć nie muszą. Przy okazji zaznaczam, że jak się komuś nie
    podoba to oglądać/czytać nie musi.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 75. Data: 2023-12-16 17:29:00
    Temat: Re: Google Groups zostaną zlikwidowane a Threads integruje się z fediwersum
    Od: jn <j...@m...invalid>

    https://www.facebook.com/help/instagram/169559812696
    339?helpref=uf_permalink&parent_cms_id=1799802949698
    21

  • 76. Data: 2023-12-16 19:54:38
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Arnold Ziffel w
    e.invalid
    [...............]
    > Ja mając jakiś konkretny problem pisałem na Usenet. Jest grupa
    > pl.soc.prawo

    lomatkoboska, ta grupa to tra-ge-dia! (po paru latach wykopalem z czytnika,
    na amen)
    Zdawac by sie moglo, ze wlasnie taka zyciowa grupa bedzie az buzowac od
    sensownych odpowiedzi/podpowiedzi. Zapomnijmy :)

    btw 1:
    a forum? ktore forum prawnicze?
    ( tam maja (mlodzi) prawnicy przesiadywac? z jakiego powodu? wiec skoro ich
    nie ma, to i pisanina tam , to takie gledzenie mniej wiecej, morze slow i
    nic z tego nie wynika.)

    btw 2:
    albo forum medyczne. Ktos ma o ktoryms dobre zdanie? :)
    (zas o grupie takiej tez zapomnijmy)

    > W zasadzie gdyby grupy FB były dostępne z osobnego interfejsu, niż sam
    > Facebook (a najlepiej przez normalny protokół, np. NNTP), to byłoby to
    > super rozwiązanie. Tak jak Messenger kiedyś był dostępny przez XMPP.
    > Korzystałbym z nich dalej w jakimś ograniczonym zakresie. Ale nie są i
    > nie będą.

    i swietnie by bylo, gdyby istnial jeden soft przez ktory widac: whatsapp &
    signal & messenger (takie troche jabberowe, cos kolo tego...).
    Do tego moze drugi soft tylko do watkowanego czytania grup fb.
    Nie znam. Nie ma.

  • 77. Data: 2023-12-16 19:54:42
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Arnold Ziffel w
    e.invalid
    [................]
    > Na IRCu (znów, wspomniana sieć, w której mam serwer) jest kobieta, która
    > musiała zwiększyć dawkę leków, bo ktoś się do niej nieładnie odzywał
    > (choć sama prowokowała i wyzywała innych). I to nie dziecko, a kobieta
    > grubo po 40-ce.

    to ona jednak dziecko.

  • 78. Data: 2023-12-16 19:55:45
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    io w news:ulkaff$34d3m$4@news.icm.edu.pl
    > Nie, to predyspozycje. Można się trochę rozwinąć, ale generalnie tkwi w
    > człowieku.

    "dziecko wewnetrzne" :)

  • 79. Data: 2023-12-16 20:12:26
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Nie, to jak kultura, nie tylko wypowiedzi. Gro osób ciągle zapomina, że
    > piszą do kogoś.

    Nie, to snobizm. Tego nie napisali znawcy kultury tylko komputerowi
    maniacy, którzy chcieli przeforsować takie zasady, jakie im odpowiadały.

  • 80. Data: 2023-12-16 20:19:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.12.2023 o 20:12, io pisze:
    [...]
    > Nie, to snobizm. Tego nie napisali znawcy kultury tylko komputerowi
    > maniacy, którzy chcieli przeforsować takie zasady, jakie im odpowiadały.

    Czyli lubisz dyskutować z ludźmi, którzy nie szanują odbiorcy z punktu i
    wszystkich traktują jak gówno. Rozumiem :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>