eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe › Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273
    views Subscribe
    Date: Sun, 17 Dec 2023 14:30:10 +0100

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Ale czy nie tylko w naszym małym zakątku Usenetu?

    Nie chodzi mi o wojny między użytkownikami. A więc nie. Poza tym on
    wcale nie taki mały.

    > Ja idę pod prąd.

    Mój szacunek. Ja jednak chciałem przyjrzeć się zjawisku jako całości,
    a nie poszczególnym wyjątkom.

    > Dramatyczna głupota ze względu i na prywatność, i po prostu robienie
    > sobie krzywdy.

    Nie oceniam ludzi. Z tych mediów korzystają miliardy, głownie scrolując
    otrzymane wiadomości. Technicznie rozwiązano to dobrze. A jak ktoś już
    zdecyduje się pokazać wyczyny swojego pieska na tik-toku, to też sobie
    radzi.

    > Zobacz na tego posta. Nie jest długi. Wyobrażasz sobie dziubanie go na
    > klawiaturce ekranowej? No szlag by mnie trafił, telefon wylądowałby na
    > ścianie. A jednak są ludzie, którzy z jakiegoś powodu sobie to robią.

    I tak dłuższy niż średnia. Za to napisany porządnie, myśli poukładane
    w akapity, z przyjemnością się czyta. To zasługa (poza Autorem rzecz
    jasna) "apki do Usenetu", czyli tina.

    Jarek

    --
    Dookoła krążą sobie różne prądy,