    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PIC32MX795F512 + DP83848: Zawieszanie się Ethernetu
    Date: Tue, 6 Feb 2024 20:03:56 +0100

    No cóż... Uruchomiłem bardziej minimalistyczną wersję stosu, z wywalona
    obsługą HTTP, NBNS oraz WolfSSL (z towarzyszącymi mu bibliotekami).
    Od tamtego momentu problem wystąpił już jeden raz.
    Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł. Płytka podczas testów
    właściwie non-stop jest pingowana przez peceta. Zobaczę jak urządzenie
    się zachowa, jeśli tego zaniecham na jakiś czas.

    Przypomniałem sobie jeszcze, że przez pewien czas (na samym początku)
    urządzenie pracowało na firmware napisanym za pomocą starych bibliotek
    MLA. Dopiero później przeniosłem je na Harmony. Nie przypominam sobie
    żeby podczas testów na starym FW wystąpił taki błąd. To zmniejsza
    prawdopodobieństwo hipotezy, że winę ponosi problem sprzętowy.