    From: Adam Górski <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PIC32MX795F512 + DP83848: Zawieszanie się Ethernetu
    Date: Tue, 6 Feb 2024 18:46:58 +0100

    Miałem kiedyś problem taki , że na mierniku agilent 34461A podpiętego do
    LANu z inetem wywalało okienko z błędem. Chamski WEB error.

    Wywalał się tylko wtedy gdy do sieci wpięty był modem/router LTE od
    T-Mobila i jego implementacja IPv6.

    kupiłem nawet na okazję debugowania tego switcha z mirroringiem portów.
    Złapałem nawet całą sytuację na wiresharku i wysłałem do Agilenta.

    Ale mieli na to wyjebane odpisując , że przy kolejnej rewizji softu zobaczą.

    Może zatem u Ciebie coś podobnego. Jakaś dziwna jumbo ramka wypiernicza
    phy lub maca. Albo jakiś inny problem się nakłada na brak odporności.

    Powodzenia. Żeby cokolwiek zobaczyć trzebaby mieć switcha z mirrorem i
    na tym porcie nagrywać.

    Pozdrawiam
    Adam Górski