    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PIC32MX795F512 + DP83848: Zawieszanie się Ethernetu
    Date: Mon, 05 Feb 2024 22:09:48 +0100

    On Mon, 5 Feb 2024 20:57:52 +0100, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > Jak kładzie całą sieć, to możliwe, że odpowiada na każdy pakiet TCP
    > -
    > tak jakby nie filtruje własnego MAC-a - każdy traktuje jak swój i w
    > rezultacie switch wszystkie pakiety kieruje do niego.

    Mógłbyś to precyzyjniej opisać? Przecież to switch decyduje co komu
    wg tablicy, który MAC "widać" na danym porcie. Urządzenie musiałoby
    odpowiadać na każdy whohas o dowolny IP co jest nieprawdopodobne w
    stosie mchp.
    Jak przez mgłę kojarzę bardzo podobny przypadek jaki miałem z tym
    stosem (nagła niewidzialność innych urządzeń) ale niestety nie mogę
    sobie przypomnieć wniosków z diagnostyki.

    --
    Marek