  • Data: 2014-04-09 00:23:22
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W jakiej nauce?

    > I wykonanie kiepskiego kodu x razy szybciej to jest właśnie
    > sposób na nadrobienie braku umiejętności kodera-programisty.
    > Niestety.
    >
    > Ale - najważniejsze "w nauce" są założenia projektowe...
    > Jeśli projekt masz ukończyć w zadanym czasie za zadaną
    > kwotę kosztów przy zadanej efektywności/wydajności
    > końcowego programu to czasem trzeba użyć C/C++
    > a czasem trzeba użyć assemblera i warto znac oba aby
    > nie mieć ograniczonego wyboru.
    > Nie jest prawdą że ZAWSZE opłaca się dopieszczać kod
> [...]

    Tym razem zgadzam się w 100%.
    Co do pytania o naukę.
    Mi się wydaję, że wiedza typu Know-how, jest jak najbardziej nauką.
    Nie wyobrażam sobie programisty-kodera, któremu zada się pracę:
    Napisz kod od 20 do 300 linijki kody,
    a ten robi po kolei:20, 21, 23 itp.
    To nie kopanie rowu, choć lubię czasem jakiś rów wykopać :-)
    Nie trzeba myśleć zbyt wiele.
    S.