    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: PFC made in China
    Date: 04 Apr 2013 11:04:46 GMT

    Anerys napisał:

    > Z początków telefonii komórkowej w .pl, nabyłem sobie zestaw Simplus z
    > telefonem Motorola D160 (był jeszcze jakiś Srażem, ale doradzili mi motkę,
    > jako tańszą i lepszą). Ta Motka miała (nie ona jedna zresztą), wysuwaną
    > antenę. Wydawać by się mogło, że to po to, aby w spoczynku nie zajmowala
    > zbyt wiele miejsca i nie łamapa się. Ja jednakże nie stwierdziłem znaczącej
    > różnicy między antenką wsuniętą, a wysuniętą, dodatkowo wziąłem to na
    > omomierz na najwyższym zakresie, mierząc między metalowymi końcówkami tej
    > anteny. Końcówki omomierza wzięte w palce obu rąk i miernik pokazywał
> [...]

    Raczej made in Hollywod. Ludzie przez długie lata byli przyzwyczajani do
    widoku tajnego agenta, który wyciąga zza pazuchy malutki radionadajniczek,
    wysuwa z niego antenę i melduje do centrali. Raczej trudno im było sobie
    wyobrazić, że można inaczej. A w każdym razie tak jest najlepiej.

    Jarek

    PS
    Tego "Srażema", to ja jeszcze mam. Sprawdziłem, napisano na nim "Made In
    FRANCE" (dokładnie tak).