  • 11. Data: 2010-12-19 14:13:47
    Temat: Re: PEN E-PL1 ma interwa? ?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 14:26, Marek pisze:

    > Napisz jak dla laika o co Ci chodzi to sprawdz? w ustawieniach PENa :-)

    W języku angielskim używa się określenia "Timelaps". Chodzi o to, aby
    aparat po włączeniu, sam wykonywał zdjęcia w określonych odstępach
    czasu. Potem przeważnie montuje się to w film, na którym w
    przyspieszonym tempie widać wolno zachodzące procesy - wzrost roślin,
    wędrówka chmur, wietrzenie skał, wypiętrzanie się pasm górskich...
    ... w tych ostatnich 2 przykładach trochę się zagalopowałem ;)

  • 12. Data: 2010-12-19 14:19:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-12-19 15:13, "Paweł W." pisze:

> [...]
    > wędrówka chmur, wietrzenie skał, wypiętrzanie się pasm górskich...
    > ... w tych ostatnich 2 przykładach trochę się zagalopowałem ;)

    Tylko troszkę, na Discovery pokazywali nawet ruchy kontynentów, ktoś to
    przecież musiał udokumentować ;D

  • 13. Data: 2010-12-19 14:25:05
    Temat: Re: PEN E-PL1 ma interwał ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Napisz jak dla laika o co Ci chodzi to sprawdzę w ustawieniach PENa :-)

    chodzi mi o to aby aparat robił sam dajmy na to co kilka sekund zdjęcie,
    ustawiamy my jakis cykl albo po prostu odstęp około 5 sek i ten sobie
    sam cyka. Funkcja interwału dostępna w nielicznych aparatach i w chińskich
    wężykach spustowych.

    Dzieki

    Roger

  • 14. Data: 2010-12-19 14:28:17
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Do wszystkich nie umiejących czytać ZE ZROZUMIENIEM.

    Nie interesują mnie lustrzanki z funkcją interwału i wężykami do nich.
    Nie interesują mnie lustrzanki Nikona :)
    Wiem co chciałem napisać "interwał"

    Chodzi o lekkie konstrukcje bezlustrzankowe z lekkim obiektywem
    do tego body.

    Dziękuję :)

    Roger

  • 15. Data: 2010-12-19 14:38:06
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-19 15:13:47 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > ... w tych ostatnich 2 przykładach trochę się zagalopowałem ;)

    Chyba tak.
    :P
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-12-19 15:22:00
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Samsung NX100 ma możliwość podłączenia wężyka.
    Ze strony producenta:
    Pilot zdalnego sterowania Przewodowy: SR9NX01 (opcjonalnie)

    Niestety w specyfikacji brak jest(przeoczenie) wymienionego portu dla
    pilota, więc być może jest on podłączany pod złącze USB?

    http://www.samsung.com/pl/function/search/espsearchR
    esult.do?keywords=SR9NX01&input_keyword=SR9NX01

  • 17. Data: 2010-12-19 15:35:46
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > ... w tych ostatnich 2 przykładach trochę się zagalopowałem ;)

    tak, ponieważ bateria tyle nie wytrzyma ;-P

  • 18. Data: 2010-12-19 17:06:48
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 19 Dec 2010 15:10:59 +0100, Paweł W. wrote:
    > A dpreview podaje, że 2 i 3 cyfrowe, a nawet 1000D posiada opcję Timelaps ?
    > Poza tym C5D, którego posiada Roger, o ile dobrze pamiętam, też ma
    > interwałometr.

    Linek? Bo posiada(m|łem) 300D, 450D i 5D i mam ,,nieco'' odmienne zdanie.
    Do timelapsa trzeba albo odpowiedniego wężyka, albo odpowiedniego gripa.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 19. Data: 2010-12-19 17:08:07
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 19.12.2010, o godzinie 16.35.46, na pl.rec.foto.cyfrowa, TheGuru
    napisał(a):

    > tak, ponieważ bateria tyle nie wytrzyma ;-P

    Baterię wymienia się pomiędzy zdjęciami, które aparat robi co kilkaset lat.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 20. Data: 2010-12-19 18:45:03
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-19 13:11, Mateusz Papiernik pisze:

    > Sądzę, że chciał napisać dokładnie to, co napisał. Interwał jest jak
    > najbardziej prawidłowe w tym kontekście.
    >
    > interwał
    > 1. <<odstęp w czasie lub odległość w przestrzeni>>
    >
    > http://sjp.pwn.pl/slownik/2561852/interwa%C5%82

    Obawiam sie ze kazdy odtsep to interwal ale poldebili niedouczonych w
    poslce nie brakuje.