  • 11. Data: 2010-01-27 12:49:26
    Temat: Re: PCtpwy odpowiednik Maca Mini
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Radosław Sokół napisał(a):

    > A raczej na kieszeń tych, którzy wolą zapłacić i korzystać
    > z komputera jak z narzędzia do pracy, a nie bawić się w two-
    > rzenie partycji, reinstalowanie systemu, zapisywanie obrazów,
    > testowanie różnych wersji sterowników i optymalizowanie reje-
    > stru :) Komputery Apple są po prostu gotowymi systemami do
    > pracy, w których nie trzeba grzebać ani sprzętowo, ani pro-
    > gramowo.

    Gdyby nie to, że przedpiścy chodziło o komputery Apple z
    zainstalowanym Windowsem to może bym się zgodził z tym co napisałeś ;)

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.

  • 12. Data: 2010-01-27 14:18:31
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-27 13:15:18 +0100, Radosław Sokół <r...@m...com.pl> said:

> [...]
    > stru :) Komputery Apple są po prostu gotowymi systemami do
    > pracy, w których nie trzeba grzebać ani sprzętowo, ani pro-

    Mnie nie musisz do tego przekonywać, bo od ponad 10 lat jestem
    zagorzałym makofilem ;-)
    Ale też realistą - w naszym pięknym, mlekiem i miodem płynącym kraju,
    większość nie chce zapłacić więcej za rozwiązania o wysokiej estetyce
    (wiem, względne), wysokiej jakości (ucinając flejma w zarodku - nie,
    nie "wybitnej", czy"najwyższej", po prostu "wysokiej"), dobrze
    działające "prosto z pudełka", ale i o nieco odmiennej filozofii
    obsługi (dla większości makjuzerów - zdecydwanie lepszej i
    wygodniejszej od oferty konkurencji). Zresztą w swojej klasie - jak np.
    zintegrowany komputer iMac czy Miniacz nie wypadają aż tak źle. Ale
    każdy Jabol przegra z kretesem w starciu z zestawem "zrób to sam", pod
    względem stosunku moc-pieniądze, acz przy porównaniu z realnymi
    konkuretnami - jak np. Dell czy HP, wcale nie jest tak źle. Znam firmy
    z branży 3d i filmowej, ktore pokupowały MakiPro po to, aby postawić na
    nich Windę (z racji posiadanego softu), gdyż nie sposób było dostać za
    porównywalne pieniądze zbliżonej konfiguracji od firm typowo pecetowych.
    Do domu i w niższej półce, to już kwestia osobnicza, czy ktoś jest
    gotów zapłacić za rozmiar i wygląd (oraz ogryzka na obudowie ;-) i
    fajny system w zestawie) po to, żeby postwić na tym Windę.
    Ze swojej strony bym jednak radził dać OS X-owi szansę, bo może się
    okazać, że da się oszczędzić parę stówek na zakupie Windy ;-)

    de Fresz

  • 13. Data: 2010-01-27 17:22:53
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Maki pod Windą śmigają naprawdę bezproblemowo, więc jedynym argumentem
    > "przeciw" może być cena - krojona na kieszeń mieszkańców bardziej
    > cywilizowanych rejonów świata.

    Czy Bootcamp jest w stanie zobaczyc i uzyc wiecej niz 2GB RAMu?
    Wczesniej to ograniczenie mnie wykanczalo :|

  • 14. Data: 2010-01-28 01:29:30
    Od: p...@a...pl

    On 25 Sty, 22:32, Marcin <n...@n...ru> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy jest jakis PCtowy odpiednik Maca Mini
    > (w koncu sprzetowo to zwykly PC), najlepiej
    > dostepny w Polsce?
    Sam sobie zbuduj na bazie plyt mini-itx
    http://www.mini-itx.com/
    Obejrzyj galerie samorobek - linki z prawej strony. Moje ulubione to
    Bender i Leelo ;)
    Dobra plyta pod Athlona z gniazdem AM2+ to jakies
    320 zl (dzis sprawdzalem na Allegro, wlasnie padl mi laptop - nomen
    omen MBP - i szukam jakiegos zastepstwa).
    http://www.mini-itx.com/store/?c=2
    pozdr
    Piotr

  • 15. Data: 2010-01-28 10:38:40
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-27 18:22:53 +0100, raviz <r...@v...pl> said:

    > Czy Bootcamp jest w stanie zobaczyc i uzyc wiecej niz 2GB RAMu?
    > Wczesniej to ograniczenie mnie wykanczalo :|

    AFAIK od początku był w stanie. Z Windą x64.

    de Fresz

  • 16. Data: 2010-01-29 10:04:48
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    januszek pisze:
    > Gdyby nie to, że przedpiścy chodziło o komputery Apple z
    > zainstalowanym Windowsem to może bym się zgodził z tym co napisałeś ;)

    Ale ja nie pisałem a propos wymagań pytającego, lecz jako
    uzasadnienie wyższej ceny komputerów Apple. Dla kogoś, kto
    chce koniecznie Windows, kupowanie Apple mija się z celem,
    bo płaci za coś, czego nie będzie w ogóle używał.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 17. Data: 2010-01-30 00:52:42
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Radosław Sokół <r...@m...com.pl> wrote:

> [...]
    > kupowanie Apple mija się z celem, bo płaci za coś, czego nie będzie w ogóle

    Ten ze swoimi pojebanymi mądrościami znowu. :) Wyobraź sobie, że są ludzie,
    którym podoba się wygląd Maka, ale wolą używać Windows. I mają prawo, a za co
    płacą to ich sprawa.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 18. Data: 2010-01-30 14:25:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message

> [...]
    > stru :) Komputery Apple są po prostu gotowymi systemami do
    > pracy, w których nie trzeba grzebać ani sprzętowo, ani pro-

    Dokładnie tak samo jak każdy inny markowy pecet
    od Della, Toshiby, HP czy Leenovo.

    Różnica nie przebiega między makiem a pecetem...
    Różnica przebiega między składakiem a firmówką.

  • 19. Data: 2010-01-30 16:21:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pszemol napisał(a):

    > Różnica nie przebiega między makiem a pecetem...
    > Różnica przebiega między składakiem a firmówką.

    Hmm, a jest Gadu Gadu na Maca? ;)

    j.

  • 20. Data: 2010-01-30 16:34:52
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a czy w Polsce można taki komputer kupić i ile może to kosztować ??,
    sądzę że do neta lub obejrzenia filmu [ nie wiem jak w Full HD ] powinno
    wystarczyć.