  • 1. Data: 2010-01-25 11:46:18
    Temat: Seagate z Allegro - opinie?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Co sądzicie o tych dyskach?
    http://www.allegro.pl/item896601587_hdd_seagate_500g
    b_st3500320as_sata_ii_32mb.html

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2010-01-25 11:50:14
    Temat: Re: Seagate z Allegro - opinie?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Co sądzicie o tych dyskach?
    > http://www.allegro.pl/item896601587_hdd_seagate_500g
    b_st3500320as_sata_ii_32mb.html

    Fabrycznie zapakowane po wymianie elektroniki, ale nigdzie się nie zająknął,
    że są nowe i że talerze/głowice nie popracowały sobie. Biorąc pod uwagę
    fakt, że w sklepie z fakturą nowe dyski 500GB można dostać za 30zł więcej,
    nie wkopywałbym się w to.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 3. Data: 2010-01-25 12:02:06
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    OMSON pisze:
    > Co sądzicie o tych dyskach?
    > [...]

    A dlaczego nie kupisz normalnie w sklepie?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 4. Data: 2010-01-25 12:52:27
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    =Marcos= pisze:

    > 30zł więcej, nie wkopywałbym się w to.

    W sumie racja.

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2010-01-25 12:52:34
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-25 13:02, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

    > A dlaczego nie kupisz normalnie w sklepie?

    Zaoszczędzi 10% wartości ponosząc ryzyko że całość
    zdechnie przed terminem.
    A potem będzie płakał tutaj i na a.p.allegro że padł
    dysk na "gwarancji" ale sprzedawcy już nie ma a nikt inny
    nie chce tej gwarancji zrealizować.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-01-25 12:53:54
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > A dlaczego nie kupisz normalnie w sklepie?

    Byłem ciekaw opinii ale sprawdziłem ceny w sklepach i rzeczywiście, to
    nie jest jakaś wielka okazja (początkowo sprawdzałem po prostu ceny na
    Allegro).

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2010-01-25 13:30:18
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > A potem będzie płakał tutaj i na a.p.allegro że padł
    > dysk na "gwarancji" ale sprzedawcy już nie ma a nikt inny

    Spokojnie , nie będę płakać - już przyznałem racje poprzednikom. :)

    Pzdr, OMSON

  • 8. Data: 2010-01-25 13:35:30
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "OMSON" <o...@o...pl> wrote in message
    > Co sądzicie o tych dyskach?
    > http://www.allegro.pl/item896601587_hdd_seagate_500g
    b_st3500320as_sata_ii_32mb.html

    Nie kupowalem na Allegro, ale model ten sam i nie dziala w trybie AHCI. Tzn
    dzialal przez kilka godzin, po N-tym restarcie przestal, w trybie IDE bez
    problemow. Inne dyski na tej plycie dzialaja dobrze, najnowszy firmware od
    seagate nic nie pomogl.

    Troche tez naczytalem sie o ich awaryjnosci i gdyby nie fakt, ze jeden
    zbedny trafil mi sie gratis, raczej nie wydawal bym na niego pieniedzy..
    Teraz pracuje jako zapasowy, wiec jesli padnie, niewielka strata.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-01-25 17:35:46
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hjk6n3$fac$1@inews.gazeta.pl>, kamil napisał(a):

> [...]
    > problemow. Inne dyski na tej plycie dzialaja dobrze, najnowszy firmware od

    Niestety potwierdzam. Gigabyte GA-EP45-DS4 i ST3500320AS SD15 (na naklejce
    oraz z wgranym SD1A).
    Ale to nie ma związku ani z dyskami (rozpartywanymi z osobna) ani
    z płytą główną (również analizowaną jako płyta gł.).
    U mnie w komputerze na płycie gł. Gigabyte (A) dyski (A) pracowały
    w mirrorze na IDE. Po zmianie na AHCI, BIOS zaczął się zawieszać przy
    wykrywaniu dysków.
    Te same dyski (A) przełożone do innej (B) płyty, w trybie AHCI działają
    poprawnie (BIOS dyski wykrywa).
    Z kolei inne egzemplarze dysków (B) pracują na tej płycie (A) poprawnie.

    Zwalić winy na model i firmware dysku nie mogę, bo inne sztuki działają
    na płycie poprawnie. Z kolei te same dyski nie wykrywane w BIOSie, na
    identycznym egzemplarzu płyty głównej, również pracują poprawnie.

    U siebie nie reklamowałem ani płyty ani dysków (nie chciało mi się, skoro
    podzespoły są sprawne i działają). Zamieniłem parami i działa :)

    Jacek