  • 1. Data: 2010-01-25 17:30:44
    Temat: Microsoft Wireless Keyboard 3000
    Od: "dżeki" <j...@g...pl>

    kupilem sobie ta wireless klawiaturke i jest zgrzyt. mam dwa systemy
    operacyjne i windowsowy bootselector ... ku mojemu zdumieniu microsftowa
    klawiatura w microsoftowym bootselectorze (win xp) nie pozwala na zmiane
    gora dol miedzy dwoma systemami ... czy to ja robie cos nie tak czy tez te
    klawiatury tak maja ... to przestaje byc smieszne ... z jednej strony
    kupilem nowa klawiature a z drugiej pozbawilem sie mozliwosci uzywania
    drugiego systemu operacyjnego ... czy sa jakies bootselectory dzialajacy z
    tego rodzaju klawiaturami ...

  • 2. Data: 2010-01-25 18:03:42
    Temat: Re: Microsoft Wireless Keyboard 3000
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 25 styczeń (poniedziałek),
    znalazłem donos TW *dżeki*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > czy sa jakies bootselectory dzialajacy z
    > tego rodzaju klawiaturami ...

    Klawiatura na USB?
    Raczej wina płyty głównej że nie udostępnia obsługi USB przed uruchomieniem
    systemu. Pogrzeb w BIOS-ie płyty to może jest opcja do włączenia takiej
    obsługi.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 3. Data: 2010-01-25 18:09:30
    Od: "dżeki" <j...@g...pl>

    >Klawiatura na USB?

    tak ... jest bialy dongle wifi wkladany do portu usb ...

    >Raczej wina płyty głównej że nie udostępnia obsługi USB przed uruchomieniem
    >systemu. Pogrzeb w BIOS-ie płyty to może jest opcja do włączenia takiej
    >obsługi.

    smiesznosc polega na tym, ze moj stary zuzyty logitech wifi dzialal
    prawidlowo ...
    wiec usb ponad wszelka watpliwosc dziala ... to jest chyba pytanie natury
    filozoficznej
    ktorego nie zadalem sobie w momencie zakupu - co microsoft moze wiedziec o
    klawiaturach ...

  • 4. Data: 2010-01-25 20:40:33
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    dżeki pisze:
    > tak ... jest bialy dongle wifi wkladany do portu usb ...

    WiFi? Chyba bardziej Bluetooth?

    > smiesznosc polega na tym, ze moj stary zuzyty logitech wifi dzialal
    > prawidlowo ...

    Skąd to WiFi?

    Może Logitech miał komunikację radiową niezgodną z czymkol-
    wiek, a ta nowa klawiatura ma standardowego Bluetootha i w
    efekcie BIOS jej nie widzi, bo nie jest klawiaturą USB, a
    odbiornikiem Bluetooth.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |