    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PCB - dzi?ki !!
    Date: Sat, 14 Dec 2013 00:36:30 +0100

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:l8dlsg$hql$...@n...news.atman.pl...
    >
    > Zaraz Kolego!
    > Akurat słuchałem Pani Pawłowicz niejednokrotnie.
    > (Nie tym razem jednak)
    > Wiem, że dość szybko mówi.
    > Za to jej wykłady w 40 minut obejmują to, co innym zabiera 2 lata.
    > W tym tempie, to może się zdarzyć jakiś błąd.
    > A Pani prof. Pawłowicz nazwała (podobno, bo ja nie słyszałem) Flagę Unii
    > Europejskiej szmatą.
    > No to jest dość przykre, bo faktycznie prawdopodobieństwo mówi, że na setki
    > milionów ktoś tam się uniesi w obronie flagi.

    Pani Pawłowicz powiedziała, że eksponowanie polskiej flagi wraz z unijna
    szmatą obraża nasze symbole.
    W pewnym sensie każda flaga jest szmatą, ale raczej nazwiemy tak flagę
    organizacji uważanej przez nas za wrogą.
    Jest to trochę dziwne, że pan prezes stara się wyrwać Ukrainę ze szponów
    Rosji i przeciągnąć do oazy wolności, jaką w tym momencie jawi się UE, a
    w tym czasie jego funkcjonariuszka stara się dezawuować tę instytucję :)

    > Jednkak jeszcze bardziej przykro jest, gdy ludziska łykają taką drobną
    > wpadkę, jak bułeczkę z masłem, w ogóle nie analizując sensu wypowiedzi
    > autora.

    To nie jest drobna wpadka tylko świadome prezentowanie przez nią
    pogardy dla instytucji, dzięki uczestnictwu w której różnimy się
    cywilizacyjnie od państw należących do WNP.

    > Założę się, że kolega Sundayman nie zna nawet kontekstu wypowiedzi tej Pani.

    Kontekstem był krzyż w Sejmie i domagających się usunięcia go nazwała:
    "to nie są ludzie zdrowi, lecz chorzy z nienawiści do Kościoła".
    Ma w tym stwierdzeniu rację, ale wykorzystanie tego kontekstu do
    dezawuowania Unii i jej symboli świadczy, że to nie jest osoba zdrowa,
    lecz chora z nienawiści do UE :)

    --
    pozdrawiam
    MD