    From: Portal <m...@p...onet.usun.to.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PCB Techno-Service
    Date: Sun, 23 Jan 2011 12:26:30 +0100

    > Jak to do pracy dyplomowej, to nie można tego przepchnąć przez
    > uczelnię? Powinno się udać - pogadać z promotorem i ruszyć jakoś
    > maszynę.

    Do?ładnie - jak robiłem pracę inżynierską na Politechnice Warszawskiej
    to też tak to działało, tylko montaż trzeba było wykonać samemu.
    Oczywiście wymagało to od promotora pociągnięcia za odpowiednie sznurki,
    ale przecież nie mówimy o wielotysięcznych kwotach.

    A swoją drogą to żenada, żeby dyplomant studiów technicznych musiał mieć
    takie dylematy. Na uczelniach o które jakoś się otarłem potem w Danii i
    w Holandii wykonanie działającego prototypu to raczej był obowiązkowy i
    standardowy punkt projektu dyplomowego, oczywiście finansowany przez
    uczelnię tak długo, jak były to wydatki uzasadnione i nieuniknione dla
    danego projektu. Trochę jeszcze wiosen minie zanim i w Polsce
    przynajmniej na przyzwoitych uczelniach to będzie standardem.

    Pozdrawiam
    Portal