  • Data: 2011-01-23 11:24:12
    Temat: Re: PCB Techno-Service
    Od: Artur <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Sty, 23:28, RtB <r...@N...onet.pl> wrote:

    >   Za 4 p yty 4-warstwowe wymiar w oko o 120x120mm zap acili my u nich na
    > pewno mniej ni to, co chce Kono za jedna mniejsz . (nie pami tam ju
    > dok adnie, ile - chyba z 600 z )
    >   Jak to do pracy dyplomowej, to nie mo na tego przepchn przez
    > uczelni ? Powinno si uda - pogada z promotorem i ruszy jako
    > maszyn . Jaka to uczelnia? Je li Politechnika l ska, to mo na nad czym
    > pomy le -> priv.

    Dzięki za odpowiedź, niestety nie z Politechniki Śląskiej. Póki co
    wysłałem zapytanie do Techno- Service, czy mi taką płytkę zrobią. Mam
    już zrobiony projekt i nie chciałbym teraz czekać, aż przejdzie to
    przez biurokrację politechniki. Przy okazji poszukiwań innych firm
    trafiłem na Eurocirciuts. Strona internetowa i cennik robią bardzo
    dobre wrażenie :) Wykonują 2 szt. prototypu w przypadku mojej płytki
    koszt to 66 euro z przesyłką UPS-em i terminem 5 dni roboczych. Jeśli
    ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą to prosiłbym o info.

    --
    Artur