    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: PC'et domowy za ~ 2k.
    Date: Wed, 17 Jun 2009 18:49:14 +0100

    "XWindowsMen" <x...@g...com> wrote in message
    news:d98f47c3-16ce-4865-b0bd-b2e11db1f0f3@k2g2000yql
    .googlegroups.com...
    > LCD -> ma być dobry :) grafik na nim nie będzie siedział, ale smużenia
    > w filmach nie chcę oglądać no i żeby kąty były OK. 17'' w zupełności
    >wystarczy.

    filmy na 17??
    roznica miedzy 17 a 19 to 80 zlotych, tyle ze do filmow to 19 dalej srednio
    sie nadaje, zdecydowanie panorama, iiyama ma je nienajgorsze i calkiem tanie
    koniecznie z dvi

    smuzenie nie wystepuje w zadnym wspolczesnym monitorze, a katy we wszystkich
    tanich monitorach na tn sa identycznie beznadziejne

    >Płyta główna -> bez zintegrowanej grafiki no i jakiegoś zaufanego
    >producenta.

    czemu bez? plyty ze zintegrowana grafika (g31) to jedne z tanszych
    (i calkiem przyzwoitych konstrukcji) - GA-G31M-S2L masz juz za 160 pln
    a plytka bardzo fajna (jak na lowenda)

    >RAM -> 1GB byle nie jakiś "no-name"... jak starczy kasy to może 2GB!?

    daj sobie spokoj z takimi oszczednosciami, zacznij od 2 a wsadz 3 jezeli
    tylko sie da