    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PC Mini ITX zasilanie z baterii
    Date: Sat, 18 Jun 2016 20:08:00 +0200

    > Czy jest _prosty_ sposób aby wpiąć gdzieś w ten cały bajzel
    na tej grupie, nikt Ci nie poda "prosty" a tymbardziej bez certyfikatu.
    o ile rozumiem, masz Pc na 12V, i kamery na 12V? Więc daj akumulator na
    12V, i ładuj go z 230 bez ustanku, prądem o wartości podobnej do
    pobieranego przez sprzęt.
    kamery IP potrzebują mikroskopijne ilości prądu. ja mam taką która
    bierze 250mA podczas dnia i 350 w nocy, jak świeci diodami. więc jak
    puścisz moc w lan, to na 12 woltach oblecisz... może nawet 50 metrów. w
    każdym razie ja na jakies 10 - 20 - nie mam widocznych spadków napięc.
    Nie wiem jakie masz kamery, ale jak chcesz cokolwiek w nocy widzieć to
    postaw tam pierdylion lamp z czujnikami pir. do IR z kamer zlecą Ci się
    owady i nic nie zobaczysz, albo będziesz miał alarm non stop. O ile ten
    kompik będzie musiał kodowac materiał z kamer hd w czasie rzeczywistym,
    to braknie mu mocy procesora. jeśli kamera będzie zapisywała strumień na
    dysku zarządzanym przez kompik - ma szanse działać.

    powodzenia