  • Data: 2009-11-26 17:11:10
    Temat: Re: PC ITX zamiast laptopa?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Jakos nabralem alergii na uzywane laptoki ;)

    Aaaaa, no to szkoda.
    Fakt, niełatwo znaleźć właściwą wersję w zadowalającym stanie, ale mam
    takiego jednego T41p, który był mi potrzebny w czasach przed tymi
    mikrolaptopami typu Eee - działa jak nówka na gwarancji. Od niego przestałem
    się bać markowych używek.
    Aktualnie też szukam T60 tyle, że mam fanaberie (IBM, IPS, IEE1394 i
    XpPro) - i jak się okazuje niełatwo taki akurat znaleźć. Z FireWire i TFT
    1024 x 768 - pod dostatkiem ; )

    adam