    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: PC ITX zamiast laptopa?
    Date: Thu, 26 Nov 2009 14:39:29 +0100

    gietrzy pisze:

    > http://twojepc.pl/news19813.html
    >
    > Jak mi padnie obecny ten lub nowsze klony będzie następny.

    Pytanie co oznacza te parę programów. Kolega składa obecnie mini serwer
    domowy na Atomie, priorytet jak najmniejszy pobór prądu. Trochę się
    zagłębił w temat i pokazywał mi testy, niestety linku nie pamiętam. W
    teście udział brały Atomy (także ten dwu rdzeniowy) oraz jakiś zwykły
    Celeron, podczas podstawowych operacji w Photoshop Elements jak np.
    resize i zapis do jpeg przewaga Celerona była miażdżąca, boje się
    pomyśleć co by było przy wyższym stopniu skomplikowania projektu. Na
    pewno jest to ciekawe rozwiązanie do typowo biurowo internetowych
    zastosowań, ale jeśli chodzi o jakąś poważniejszą obróbkę to może być
    nie ciekawie. Zresztą to są takie komputerki pod Chrome OS ;), zresztą
    sama nazwa to wskazuje netbook.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.