  • 1. Data: 2011-05-26 16:51:59
    Temat: "PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    A w dupę stalowy pręt każdemu gamoniowi z taką naklejką.

    Taka obserwacja od początku sezonu - przeciskam się motorowerem
    pomiędzy autami w korku - 99 % kierowców ułatwia, a przynajmniej
    nie utrudnia przejazdu.

    Widzisz jednak takiego z naklejką "patrz w lusterka" - zwiększ
    poziom czujności, zmniejsz prędkość toczenia do prędkości
    stania, bo jeśli ktoś ma Ci zajechać drogę, otworzyć drzwi,
    pizgnąć petem w ryj - to właśnie taki okraszony taką naklejką.

    Mam wrażenie, że te naklejki nie są naklejane przez świat
    związany z 1 kółkiem a przez debili, co to wstydzą się nakleić
    se "BABY ON BOARD".

    No ... I ja musiałem zaistnieć na PMS z wątkiem o jednośladach ;)

    --
    Od złotówki, bez ceny minimalnej sprzedam na allegro:
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 2. Data: 2011-05-26 17:53:38
    Temat: Re: "PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > A w dupę stalowy pręt każdemu gamoniowi z taką naklejką.

    Podepnę się, taki sam pręt idiocie który dziś wiózł na motorze
    (ścigaczu) w roli pasażera na oko 7-8 letniego dzieciaka. I się
    jeszcze przeciskał między samochodami...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2011-05-26 18:10:38
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

> [...]
    > Mam wrażenie, że te naklejki nie są naklejane przez świat związany z 1
    > kółkiem a przez debili, co to wstydzą się nakleić se "BABY ON BOARD".
    Twoje wrażenie - twoja sprawa. Chociaż wśród kretynów drogowych większym
    jest ten z tą drugą, bo o ile "rada" aby patrzyć w lusterka gdzie są
    jednośladowi debile ma jakiś sens, to informowanie, że ktoś wiezie bachora
    gów..., guzik kogo obchodzi, niech sam się martwi.
    Są też półgłówki co se rybę nakleją na klapę bagażnika..., znaczy mają rybie
    mózgi pewnie?

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2011-05-26 18:25:37
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 16:51:59 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > pizgnąć petem w ryj

    Z tym walczę namiętnie, a u nas w mieście (podejrzewam, że w innych
    miatsatch jest podobnie) to wręcz istna plaga tych syfiarzy/idiotów
    jest. Już kilka razy pozwoliłem sobie oddać ten wyrzucany swobodnie
    śmieć jego właścicielowi. Nie musze opisywać zdziwienia/miny takiego
    obdarowanego idioty.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2011-05-26 18:36:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 15:53:38 +0000 osobnik zwany Massai
    wystukał:

    > Podepnę się, taki sam pręt idiocie który dziś wiózł na motorze
    > (ścigaczu) w roli pasażera na oko 7-8 letniego dzieciaka. I się jeszcze
    > przeciskał między samochodami...

    jak dzieciak miał powyżej 7 lat to zgodnie z przepisami mógł przekroczyć
    40kmh. A poza tym to jaki masz problem?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2011-05-26 18:50:17
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-05-26 17:53:38 niejaki Massai napisał:

    > Podepnę się, taki sam pręt idiocie który dziś wiózł na motorze
    > (ścigaczu) w roli pasażera na oko 7-8 letniego dzieciaka. I się
    > jeszcze przeciskał między samochodami...

    kwestia jak wiózł - prawo tego nie zabrania - ale z pasażerem do 7 lat
    można max 40 kmh powyżej - już normalnie (aczkolwiek świadomy tatuś dużo
    więcej jechał nie będzie)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 7. Data: 2011-05-26 19:23:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > czujności, zmniejsz prędkość toczenia do prędkości stania, bo jeśli ktoś
    > ma Ci zajechać drogę, otworzyć drzwi, pizgnąć petem w ryj - to właśnie

    Wiesz, że wyjątkowo się z Tobą zgodzę? Też zaobserwowałem większe braki
    w kulturze jazdy u takich z tą lepką.

    > Mam wrażenie, że te naklejki nie są naklejane przez świat związany z 1
    > kółkiem a przez debili, co to wstydzą się nakleić se "BABY ON BOARD".

    Nie mam pojęcia kto je sobie nakleja - jeżeli faktycznie motocykliści
    to dobrze by o nich nie świadczyło, jednak na podstawie samej lepki
    ciężko to powiązać.

    > No ... I ja musiałem zaistnieć na PMS z wątkiem o jednośladach ;)

    To nie jest wątek o jednośladach - to wątek o kierowcach z lepką
    "PATRZ W LUSTERKA..." ;)

  • 8. Data: 2011-05-26 19:45:21
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-05-26 18:25, Seba pisze:
    > Już kilka razy pozwoliłem sobie oddać ten wyrzucany swobodnie
    > śmieć jego właścicielowi. Nie musze opisywać zdziwienia/miny takiego
    > obdarowanego idioty.

    iiiiijasne
    Znaczy - zatrzymujesz się między samochodami, podnosisz tlącego się kipa
    z asfaltu ręką i wręczasz go kierownikowi? A może wręcz wrzucasz?
    Wybacz, ale nie wierzę...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2011-05-26 19:51:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > iiiiijasne
    > Znaczy - zatrzymujesz się między samochodami, podnosisz tlącego się kipa
    > z asfaltu ręką i wręczasz go kierownikowi? A może wręcz wrzucasz?
    > Wybacz, ale nie wierzę...

    Może przechwytuje go w locie?

  • 10. Data: 2011-05-26 20:15:29
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 26 Maj, 19:23, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    >
    > Nie mam pojęcia kto je sobie nakleja - jeżeli faktycznie motocykliści
    > to dobrze by o nich nie świadczyło, jednak na podstawie samej lepki

    Ja tam jakiś związek logiczny widzę, nawet dosyć oczywisty, ale
    strasznie burzący wizję świata deklarowaną przez motocyklistów
    aktywnie wojujących z dwuśladami.