  • 71. Data: 2010-02-28 21:30:22
    Temat: Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 28/02/2010 21:06, wirefree wrote:
    > WQybacz ale jak dla mnie to jestes glupi troll, nie dosc ze zamawiasz
    > drozej niz w polsce to masz pretensje ze bez testowania masz zonki.
    >
    > Koszt takiej plytki w Elseko przy 125szt to okolo 3zl od sztuki +
    > 150-200zl za dokumentacje a w PCBcart zaplaciles 2 razy wiecej.

    Zgadujesz czy sprawdziles? Nie chce mi sie szukac rozmiarow plytki, ale
    w Pcbcart moze byc taniej - w Elseko wychodzi wg tego co napisales 575PLN.

    Ja w Polsce tylko raz probowalem robic plytki po wyjezdzie - dla mnie
    nie mialo najmniejszego sensu. Drozej niz u chinczykow, karta kredytowa
    zaplacic nie mozna, dlugo, przeciagniete po terminie. A u chinczyka o
    ktorym mowa jest na stronie (podczas skladania zamowienia) napisana
    _data_ kiedy te plytki bede miec _na_biurku_.

    Aha - jesli chodzi o Elseko, to nawet nie wiem ile by to kosztowalo (bo
    zadalem sobie trud zeby znalezc ich strone i sprawdzic). Moglbys mi
    prosze wyjasnic dlaczego mam 'wysylac zamowienie' zamiast zobaczyc od
    razu ile to bedzie kosztowac? Niektorzy licza tez koszt zlozenia
    zamowienia (czyli glownie opoznienie jak trzeba czekac na maila z cenami
    od handlowca).

    --
    Jerry1111

  • 72. Data: 2010-02-28 21:31:31
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Chlopcze zamawialem w Elseko ponad 5k plytek i nie mialem zadnych zonkow
    a jesli byly to na gwarancji robili mi nowe. We wrocku jest kilka firm
    miedzy innymi stare CEMI ktore robilo Kopie SPECTRUM, teraz robia PCB w
    doskonalej jakosci.

    Skoncz swoje debilne pieprzenie kotka bo chinczyk cie wydymal jak jestes
    glupi to twoja sprawa.

  • 73. Data: 2010-02-28 21:34:08
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Jerry1111 pisze:

> [...]
    > razu ile to bedzie kosztowac? Niektorzy licza tez koszt zlozenia
    > zamowienia (czyli glownie opoznienie jak trzeba czekac na maila z cenami

    Jednak troll bagienny glopek cwel cham i prostytutka.

  • 74. Data: 2010-02-28 21:38:01
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-02-28 22:31, wirefree wrote:
    >[...]

    Drugi ignore

    wypozdr.

  • 75. Data: 2010-02-28 21:38:09
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 28/02/2010 21:34, wirefree wrote:

    Zacytuje Romana:

    Ic stont.

    Plonk.

    --
    Jerry1111

  • 76. Data: 2010-02-28 21:44:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wirefree,

    Sunday, February 28, 2010, 10:34:08 PM, you wrote:

    [...]

    > Jednak troll bagienny glopek cwel cham i prostytutka.

    Piszesz do lustra?

    --
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 77. Data: 2010-02-28 21:53:42
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello wirefree,
    >
    > Sunday, February 28, 2010, 10:34:08 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Piszesz do lustra?

    Nie do lustro a na grupe !
    freddie to glupek osiedlowy.

  • 78. Data: 2010-02-28 22:33:29
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-28 22:31, wirefree pisze:
> [...]
    > a jesli byly to na gwarancji robili mi nowe. We wrocku jest kilka firm
    > miedzy innymi stare CEMI ktore robilo Kopie SPECTRUM, teraz robia PCB w

    Chyba nie CEMI tylko ELWRO. Dział płytek - mieszczący się w Bierutowie
    został wydzielony i funkcjonuje jako Norel. Stare płytki z montażem
    przewlekanym zamawiam u nich więc trochę głupio mi pisać o ich jakości
    ale nie użyłbym słowa "doskonała". Są tańsi od Gamy czy Faldruku ale w
    nowszych (gęstszych) płytkach jak chcę mieć pewność, że nie ma zwarć
    czy przerw to zamawiam w Gamie :) ATSD nie wiem skąd te kilka złych
    opinii o Gamie. Nigdy nie miałem problemów ze zwarciami, łuszczącą się
    soldermaską czy krzywymi opisami. Robię raczej krótkie serie i mają
    niskie koszty wdrożenia produkcji.

    MD

  • 79. Data: 2010-02-28 22:38:38
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "Freddie Chopin" <W...@S...op.pl> wrote in message
    > Ponieważ widzę tutaj wspaniałe pomówienia, to dla innych wytłumaczenie jak
    > wygląda rzeczywistość (w odróżnieniu od wizji pewnego furiata z tej listy)
    >
    > 1. Ja niczego nie deklaruje nigdzie - jako osoba prywatna udzielam

    Jesteś oszust celny i podatkowy oraz prowadzisz działalnośc gospodarczą bez
    jej zalegalizowania. Uczyniłeś sobie z tego stałe źródło dochodów. Doskonale
    wiesz ile płaciłeś za płytki.

  • 80. Data: 2010-02-28 22:40:39
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "wirefree" <m...@m...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Koszt takiej plytki w Elseko przy 125szt to okolo 3zl od sztuki +
    > 150-200zl za dokumentacje a w PCBcart zaplaciles 2 razy wiecej.

    Ale tam by musiał zapłacić vat a tak zrobił wałek na wartości celnej i nie
    zapłacił nic :-)