  • 81. Data: 2010-02-28 22:41:01
    Temat: Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Mario pisze:

    > Chyba nie CEMI tylko ELWRO. Dział płytek - mieszczący się w Bierutowie
    > został wydzielony i funkcjonuje jako Norel. Stare płytki z montażem
    > przewlekanym zamawiam u nich więc trochę głupio mi pisać o ich jakości
    > ale nie użyłbym słowa "doskonała". Są tańsi od Gamy czy Faldruku ale w
    > nowszych (gęstszych) płytkach jak chcę mieć pewność, że nie ma zwarć czy
    > przerw to zamawiam w Gamie :) ATSD nie wiem skąd te kilka złych opinii o
    > Gamie. Nigdy nie miałem problemów ze zwarciami, łuszczącą się
    > soldermaską czy krzywymi opisami. Robię raczej krótkie serie i mają
> [...]

    Przepraszam mialo byc stare elwro tj Norel !
    Nigdy nic nie zamawialem ale bylem wielokrotnie molestowany.

  • 82. Data: 2010-02-28 22:42:18
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "wirefree" <m...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > doskonalej jakosci.
    >

    > Skoncz swoje debilne pieprzenie kotka bo chinczyk cie wydymal jak jestes

    Chińczyk nie wydymał. On zamówił bez testowania. Tam się wszystko wybiera i
    kalkuluje cenę na tej podstawie. Myślał, że mu się uda.
    Szara strefa, nierejestrowany towar.
    Ale zobacz jaki idiota. Oszukuje na cle, a podpisuje sie na płytkach :-)
    Imbecyl :-)

  • 83. Data: 2010-02-28 22:46:28
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-28 23:41, wirefree pisze:

    > Przepraszam mialo byc stare elwro tj Norel !
    > Nigdy nic nie zamawialem

    To skąd opinia o doskonałej jakości?

    MD

  • 84. Data: 2010-02-28 23:30:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wirefree,

    Sunday, February 28, 2010, 10:53:42 PM, you wrote:

    > Nie do lustro a na grupe !
    > freddie to glupek osiedlowy.

    A ty jesteś głupi i masz wszy na pępku. Ić stont!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 85. Data: 2010-03-01 08:11:10
    Temat: Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?
    Od: <k...@w...pl>

    > podajesz, imie, nazwisko, nip - i trudno cie odroznic od firmy.
    > Chyba ze firma zechce regon, albo oswiadczenie ze jestes platnikiem
    > VAT,

    >bo inaczej musi wystawic paragon z kasy fiskalnej ..

    Przepraszam, że się wtrącę, ale tylko w kwestii formalnej.
    Wcale nie musi, może wystawić fakturę, ją to wali czy jesteś firmą czy nie.
    Ona i tak ujmuje to w rejestrze VAT. Ty jeżeli nie jesteś firmą lub
    płatnikiem VAT
    to nie możesz rozliczyć VAT, a nie sprzedawca.
    Powinien dodatkowo mieć twój adres zamieszkania, ale jeżeli mu odmówisz
    podania adresu,
    to on robi sobie notatkę że odmówiłeś podania adresu i jest kryty.
    Często na tym forum krąży opinia że paragon jest ważniejszy niż faktura.
    Jest akurat odwrotnie.
    Można wystawić fakturę do paragonu, a nie paragon do faktury. Faktura jest
    imienna i jest ważniejsza.
    Tak nawiasem mówiąc sprzedawcy nie jest potrzebny nawet NIP i też może
    wystawić fakturę.

    PS:
    Panie Chopin, płytki od programatora z elektrody są już gotowe?

  • 86. Data: 2010-03-01 08:25:51
    Od: "TomZor" <t...@p...onet.pl>

    Najlepsze płytki są robione metodą żelazkową ;))))) i każdy może być
    producentem...jednostronnej najlepiej ;).
    W http://www.drukowane.pl/ tylko raz zamawiałem (kilka różnych płytek w
    jednym zamówieniu), wyszły raczej kiepsko, zwłaszcza soldermaska z jakimiś
    plamami - do du.y. 2'gi raz bym się mocno zastanawiał. Mogliby sie lepiej
    starać , albo lepsze maszyny/chemikalia. Z Merkar'a były lepsze.

    4903 (20100228) __________

  • 87. Data: 2010-03-01 14:09:04
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    <k...@w...pl> wrote in message

    > Panie Chopin, płytki od programatora z elektrody są już gotowe?

    Poleciał do urzędu celnego dobrowolnie odprowadzić za nie cło i podatek vat
    wraz z odsetkami :-)

  • 88. Data: 2010-03-01 15:44:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Paweł" <p...@n...pl> wrote in message

    > Takich informacji raczej się nie ujawnia. Wiele osób czytających tą grupę
    > może stanowić dla mnie potencjalną konkurencję.

    Z takim podejściem w ogóle dziwne jest, że bierzesz głos w dyskusji.

  • 89. Data: 2010-03-01 19:14:28
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    k...@w...pl pisze:

    > Przepraszam, że się wtrącę, ale tylko w kwestii formalnej.
    > Wcale nie musi, może wystawić fakturę, ją to wali czy jesteś firmą czy nie.

    To co prawda grupa elektroniczna, nie księgowo/podatkowa, ale
    pozwolę sobie wtrącić 0,03 zł:
    Jest coś takiego jak limit sprzedaży dla osób fizycznych, którego
    przekroczenie skutkuje koniecznością zakupu i używania kasy fiskalnej.
    A jak już ktoś ma tę kasę, to mu faktycznie rybka, paragon czy faktura.
    Tylko do faktury dla nie-firmy i tak paragon _musi_ wydrukować.

    Aby tego uniknąć najprościej jest z punktu odmawiać sprzedaży
    nie-firmom. (tak, wiem, dla mnie też to troszkę bez sensu,
    samemu sobie ograniczać sprzedaż - ale widać są różne modele
    biznesowe - w końcu kasa też kosztuje, a później obowiązków
    przybywa).

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 90. Data: 2010-03-01 19:18:03
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    Freddie Chopin pisze:

    > Nie mówię, że trzeba to testować suwmiarką, ale jak zerkniesz na zdjęcia
    > tego co dostałem (
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=770
    > zauważysz, że nie trzeba takich narzędzi aby zauważyć duże przesunięcie
    > z całkiem sporej odległości - takie coś już mi nie odpowiada...
    >
    > pozdr.

    Te zdjęcia to jakaś masakra - pewnie jestem szczęściarzem,
    że do tej pory jeszcze mi się nic takiego nie trafiło.
    Dodam jeszcze, że kiedyś płytki robiła nam firma Eltar
    z Tarnowskich Gór - było to dość dawno temu i płytki
    prościutkie, jednowarstwowe, ale zawsze byliśmy zadowoleni.
    (Przestaliśmy u nich zamawiać, bo nie robili szablonów
    do pasty i nie chciało się mi szukać osobnego wykonawcy).

    Pozdrowienia,
    MKi