eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOutlanderRe: Outlander
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Outlander
    Date: Mon, 07 Nov 2011 22:26:29 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <j99ifn$hho$1@mx1.internetia.pl>
    References: <j9882g$v6m$1@node2.news.atman.pl> <j98efn$lgn$1@pippin.nask.net.pl>
    <j98jp5$dgq$1@inews.gazeta.pl> <j98n1p$698$1@news.onet.pl>
    <w6bp5hde244l.oc3b99v7c6pv$.dlg@40tude.net>
    <1...@l...institute.com>
    <2stz4gs01nwr$.nftsnic0gtos.dlg@40tude.net>
    <j...@l...institute.com> <j99coh$gcc$1@mx1.internetia.pl>
    <6...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-40-35.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1320701240 17976 178.36.40.35 (7 Nov 2011 21:27:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Nov 2011 21:27:20 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <6...@l...institute.com>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.23) Gecko/20110920
    Thunderbird/3.1.15
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2411640
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07-11-2011 22:09, Waldek Godel pisze:

    > Bez kozery powiem pińćset.
    > Ktoś kiedyś przy podobnych porównaniach zaraz wyjeżdżał, że powinienem
    > porónywać turbobenzynę.

    Porównaj - dojdzie raptem turbina i IC.

    > Skoro dobierasz koła dwumasowe za 2500 i wtryskiwacze za 2000 to dlaczego
    > ja nie moge dobrać zespołu cewek za 3500 który trzeba wymienić cały, nawet
    > jak jedna cewka nawali?

    Zespół cewek za 3500? To chyba do V12 jakiegoś, bo do V6 z PSA kosztuje
    w ASO 1100PLN. Do 4cyl cały zespół w ASO to ok 580PLN. Nadal dużo ci
    brakuje do CR.

    > Pompa paliwa do benzyny potrafi kosztować 800, do diesla 150 zł. FAP

    150PLN NOWA POMPA CR???
    I w jaki sposób coś co nie istnieje czyli nie może się popsuć, miałoby
    być droższe??

    > potrafi być suchy, a w mokrym w typowym okresie życia samochodu można
    > uzupełniać płyn 2-3 razy, wtryskiwaczy i turbiny wcale, intercoolery są ja
    > wiadomo koszmarnie awaryjne, psują się conajmniej raz w tygodniu.

    Jak wyżej - benzyna nie posiada FAP/DPFa więc nie ma potrzeby
    zastanawiać się nad usterkami i ceną naprawy/uzupełnienia.
    Przez 5lat eksploatacji w jednym i drugim mogą nastąpić usterki, przy
    czym naprawa CR będzie rząd wielkości droższa co przestawiłem wyżej.

    Pozdrawiam
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: