eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOtwarcie sklepu motocyklowego - od czego zaczac?Re: Otwarcie sklepu motocyklowego - od czego zaczac?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Otwarcie sklepu motocyklowego - od czego zaczac?
    Date: Tue, 29 Dec 2009 08:55:41 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hhccrv$a86$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hhajgg$kc2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hhb2mc$oq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <c...@j...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: era230.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1262073536 10502 83.20.94.230 (29 Dec 2009
    07:58:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Dec 2009 07:58:56 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <c...@j...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:615755
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "scibor1" <s...@e...pl> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:cbea759e-8b50-4f35-af7d-9c53741b4d04@j4
    2g2000yqd.googlegroups.com...
    > i do tego jeszcze jakas sensowna poczekalnia z mini barkiem typu kawa/
    > herbata/ciastko i tv -

    To chyba wiadomo.

    > ideal jesli bedzie ze szklana sciana miedzy
    > klientem serwisu a stanowiskiem serwisowym - klient nie peta sie pod
    > nogami ale tez widzi, co sie dzieje z jego sprzetem

    A ja powiem, ze to nie jest konieczne dla przezycia sklepu/serwisu. Znajomy
    pracuje w takim serwisie, gdzie wszystko albo robi pod chmurka, albo w
    przerosnietym garazu blaszanym. Mechanik dobry, do ktorego wszyscy w okolicy
    maja 100% zaufania, ceny minimalnie nizsze niz u konkurencji, narzedzia ma
    wcale nie gorsze niz te serwisy ze szklana sciana. I moim zdaniem to
    niezbedne minimum to:
    - dobry mechanik, a najlepiej to taki, ktorego znaja w okolicy, a moze do
    tej pory nie do konca legalnie wszystko robil
    - niskie ceny, ktore zacheca klientow

    Reszta IMHO moze byc dodana jak juz biznes bedzie sie krecil.

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: