  • Data: 2013-09-03 08:29:50
    Temat: Re: Oto po co potrzebują monitoringu!
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-03 00:08, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail e...@f...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Znajoma wjechała pod prąd we Włoszech.
    > Wytlumaczyła, ze spieszy sie na lotnisko i ze pogubiła droge.
    > Oczywiscie to nie była jakas ruchliwa droga, nie spowodowała żadnego
    > niebiezpieczesntwa.
    > Efekt - policja eskortowała ją i wyprowadziła na drogę do lotniska.

    O czym bym miała świadczyć ta historyjka? Myślisz, że w Polsce nie
    pomagają, tylko za każdą pomyłkę każą surowo? Świat nie jest taki, jak
    tutaj wielu próbuje pokazać. Czym innym będzie zachowanie zagubionej
    kobiety w obcym kraju, a czym innym zachowania taksiarza we własnym
    mieście. Inna sprawa, że monitoring i mandaty za wykroczenia
    zarejestrowane z jego wykorzystaniem są powszechne w krajach po
    tej "lepszej" stronie granicy. Co do bredzących bojowników o wolność
    itd. - dzięki monitoringowi regularnie się wyrywa sprawców wandalizmu,
    pobić, kradzieży itd. Jeszcze żałośniej te wrzaski wyglądają
    w zderzenia z danymi z artykułu - przez 3 miesiące na podstawie
    zapisów ze stołecznego monitoringu, wystawiono całe 18 mandatów.
    Napisali, że tylko w jednej dzielnicy - a gdzie reszta informacji?

    Nie tak dawno nasz lokalny (i medialny z akcji protestów przeciw
    cenom benzyny) bohater opowiadał, jak to nie można mediom wierzyć
    itd. Świetnie mu za to idzie przeklejanie tanich sensacji z
    Faktu :>