    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Date: Tue, 10 Apr 2012 01:37:02 +0200

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    news:4f836d5c$0$29771$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb
    .com...
> [...]
    .com...

    > Jest to populistycze pieprzenie co ty wypisujesz.

    Ponieważ? Uzasadnij swoją wypowiedź.

    Wicepremier Pawlak kilka dni temu wypowiedział się w TV, że emerytura z ZUS
    będzie tak mała, że nie będzie się można za nią utrzymać i trzeba już teraz
    odkładać sobie samemu na normalną emeryturę.
    Ministerstwo Zdrowia obcina leki refundowane, NFZ z wielką łaską finasuje
    usługi medyczne, na które czekam czasem po kilka miesięcy.
    Dlaczego więc jestem zmuszany do płacenia obowiązkowej "składki" na usługi,
    które mają niską jakość? Chętnie bym zapłacił i 2 razy więcej, żeby mieć
    dobrą emeryturę i należytą opiekę. Niestety muszę finasować fikcję i
    utrzymywać coraz większe ilości urzędników państwowych. Przez ostatnie 3
    lata ilośc urzędnikow zwiększyła się o 9% - zasłyszane miesiąc temu w
    audycji radiowej w programie 3 PR.

    Najbardzie dziwią mnie klienci, którzy chcą mało płacić i nie mogą
    zrozumieć, że dzięki wysokim cenom usług zwiększa się ilośc funduszy w
    budżecie państwa - oczywiście dla naszego wspólnego dobra. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba